Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Класична та адаптивна педагогіка в умовах багатоваріантного розвитку вищої педагогічної освіти

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Бондар, В. І.
dc.contributor.author Шапошнікова, І. М.
dc.contributor.author Севастюк, М. С.
dc.date.accessioned 2019-05-14T07:24:28Z
dc.date.available 2019-05-14T07:24:28Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier.citation Бондар, В. І. Класична та адаптивна педагогіка в умовах багатоваріантного розвитку вищої педагогічної освіти / В. І. Бондар, І. М. Шапошнікова, М. С. Севастюк // Наукові записки [Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова]. Серія : Педагогічні та історичні науки : [збірник наукових статей]. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2015. – Вип. СXХV (125). – С. 5-15. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/24394
dc.description.abstract У статті піднімається питання зародження некласичної (адаптивної) педагогіки в умовах технологічного освоєння дійсності, переоцінювання наявних цінностей і теорій, без чого не можливо формувати людину завтрашнього цивілізаційного суспільства. В цих умовах людина зобов’язана брати на себе відповідальність за динаміку соціоприродної гармонії і управління нею. Формувати таку людину, яка протистоїть сучасній стихійній формі буття, покликана нова некласична педагогіка з її системною адаптивною функцією, ідеї якої отримали обґрунтування в працях В. Кременя, В. Андрущенка, О. Вишневського та ін. Представлена концепція нового технологічного забезпечення підготовки адаптивного вчителя початкової школи в умовах багатоваріантного розвитку вищої педагогічної освіти, реалізації Закону України "Про вищу освіту". ua
dc.description.abstract В статье поднимаются вопросы о необходимости обеспечения в системе подготовки учителя оптимального соотношения в реализации положений, идей и концепции классической, современной и будущей адаптивной педагогики. Без учета результатов технологического освоения действительности, материального и духовного достояния, без переоценки ценностей и теорий уже не возможно формирование человека завтрашнего цивилизационного общества, не увязывая его с космологическими антропными принципами, сущностью которых является новый человекоцентризм бытия. В этих условиях человек обязан брать на себя ответственность за динамику социоестественной гармонии и управление ею. Формировать такого человека, который противостоит современной стихийной форме бытия, призвана новая неклассическая (адаптивная) педагогика, идеи которой получили обоснование в работах В. Кременя, В. Андрущенка, О. Вышневского и др. Неклассическая педагогика, связанная с быстротекущими, постоянно изменяющимися социальными явлениями, призвана учить создавать проекты, конструировать модели, прогнозировать возможные перемены в социальной реальности и быть готовой к формированию личности на основах и принципах адаптивной педагогики, что рождается. Она должна помочь каждому субъекту найти надежду и обеспечить возможность достичь сначала внешне поставленной, а затем и собственно мотивированной цели. Представлена концепция технологического обеспечения подготовки успешного учителя начальной школы в условиях многовариантного развития высшего педагогического образования. ua
dc.description.abstract In the article raised the question of non-classical nucleation (adaptive) pedagogy in conditions of technological development reality assessment of existing theories and values, without which does not possible shaping a person in tomorrow's civilized society. In these conditions a person must accept responsibility for the dynamics of social and natural harmony of management. To form such a person, opposed to modern form existence, designed with new non-classical pedagogy of systemic adaptive function, which were in the writings of V. Kremenia, V. Аndrushchenka, О. Vyshnevskoho and others. Presented the concept of new technological support adaptive training primary school teachers in conditions of multiple development of the Higher Education, implementation of the Law of Ukraine "About the Higher Education". ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject класична педагогіка ua
dc.subject адаптивна педагогіка ua
dc.subject безперервна мінливість зовнішнього і внутрішнього соціального середовища ua
dc.subject динамічна модель поведінки ua
dc.subject соціальна адаптація ua
dc.subject суб’єктивно-діяльний підхід ua
dc.subject професійна компетентність ua
dc.subject классическая педагогика ua
dc.subject адаптивная педагогика ua
dc.subject непрерывная изменчивость внешней и внутренней социальной среды ua
dc.subject динамическая модель поведения ua
dc.subject социальная адаптация ua
dc.subject субъективно-деятельный поход ua
dc.subject профессиональная компетентность ua
dc.subject classical pedagogy ua
dc.subject adaptive pedagogy ua
dc.subject continuous variability of internal and external social environment ua
dc.subject a dynamic model of behavior ua
dc.subject social adaptation ua
dc.subject subjective-active approach ua
dc.subject professional competence ua
dc.subject.classification 378.4:37.013(477) ua
dc.title Класична та адаптивна педагогіка в умовах багатоваріантного розвитку вищої педагогічної освіти ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу