Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Формування компетентнісно орієнтованого викладача правознавства в умовах професійної підготовки

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Геращенко, В. В.
dc.date.accessioned 2019-05-12T11:11:07Z
dc.date.available 2019-05-12T11:11:07Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Геращенко, В. В. Формування компетентнісно орієнтованого викладача правознавства в умовах професійної підготовки / В. В. Геращенко // Наукові записки [Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова]. Серія : Педагогічні науки : [збірник наукових статей]. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2018. – Вип. СXХХІХ (139). – С. 60-69. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/24375
dc.description.abstract Порушено проблему формування професійної компетентності майбутніх викладачів правознавства. Визначено й розглянуто зміст компетентностей викладача правознавства. Зазначено, що викладач повинен володіти цілим рядом культурних і професійних компетенцій: методична, комунікативна, організаційна, аналітична, дослідницька, психологічна, громадянська. Всі вони в комплексі формують професійну компетентність як функцію освіти і досвіду педагога. Компетентність фахівця з вищою юридичною освітою – це прагнення й здатність реалізувати свій потенціал (знання, уміння, навички, досвід, особистісні якості) у професійній сфері. Для успішного виконання своїх професійних функцій викладач правознавства має бути й організатором, і висококваліфікованим конкурентоспроможним фахівцем у своїй галузі. Сучасний викладач покликаний експериментувати, здійснювати творчий пошук ефективних, нестандартних підходів до вирішення педагогічних проблем, уміти запроваджувати новітні технології навчання, оригінальні педагогічні ідеї, інноваційні методи. ua
dc.description.abstract The article raises the problem of formation of professional competence of future teachers of jurisprudence. The content of the competence of the teacher of jurisprudence is determined and considered. It is noted that the teacher must possess a number of cultural and professional competences: methodical, communicative, organizational, analytical, research, psychological, and civic. All of them in a complex form professional competence as a function of education and experience of the teacher. Competence of a specialist with higher legal education is the desire and ability to realize their potential (knowledge, skills, skills, experience, personal qualities) in the professional field. For the successful performance of his professional functions, the teacher of jurisprudence must be both an organizer and a highly skilled and competitive specialist in his field. A modern teacher is called to experiment, to make creative search for effective, non-standard approaches to solving pedagogical problems, to be able to introduce the latest technologies of teaching, original pedagogical ideas, innovative methods. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Видавництво НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject компетентнісний підхід ua
dc.subject компетентність ua
dc.subject компетенції ua
dc.subject професійна компетентність ua
dc.subject юридична освіта ua
dc.subject професіоналізм ua
dc.subject патріот ua
dc.subject громадянин ua
dc.subject competence approach ua
dc.subject competence ua
dc.subject competency ua
dc.subject professional competence ua
dc.subject legal education ua
dc.subject professionalism ua
dc.subject patriot ua
dc.subject citizen ua
dc.subject.classification 378.011.3-051:34-047.22 ua
dc.title Формування компетентнісно орієнтованого викладача правознавства в умовах професійної підготовки ua
dc.title.alternative Formation of a competently-oriented title of law in professional training conditions ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу