Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Роль риторичної освіти у формуванні комунікативної компетентності майбутнього вчителя

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Барахтян, М. М.
dc.date.accessioned 2019-04-24T09:49:20Z
dc.date.available 2019-04-24T09:49:20Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Барахтян, М. М. Роль риторичної освіти у формуванні комунікативної компетентності майбутнього вчителя / М. М. Барахтян // Наукові записки [Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова]. Серія : Педагогічні науки : [збірник наукових статей]. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2018. – Вип. СXХХІХ (139). – С. 20-26. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/24327
dc.description.abstract Статтю присвячено проблемі розвитку комунікативної компетентності майбутнього учителя як необхідної професійної складової педагогічної майстерності. На основі теоретичного аналізу психолого-педагогічної й спеціальної літератури, практичного досвіду висвітлено основні концептуальні підходи до формування комунікативної компетентності майбутніх учителів у процесі фахової підготовки. Обґрунтовано особливості організації навчально-пізнавальної діяльності майбутніх учителів у процесі вивчення риторики, а також визначено необхідність дотримання при цьому певних вимог: створення відповідних психолого-педагогічних умов, розробки цілісної професійно-методичної системи навчання і запровадження у навчальному процесі виконавчого творчого звіту та поетапного системного оцінювання знань і умінь студентів. Зроблено висновок, що вивчення риторики й володіння риторичною компетентністю – одним із важливих чинників формування комунікативної компетентності майбутнього вчителя. ua
dc.description.abstract The article is devoted the question of development of communicative competence of teacher as necessary professional component pedagogical trade. On the basis of theoretical analysis of психолого-педагогической and special literature, practical experience the basic conceptual going is considered near forming of communicative jurisdiction of future teachers of unphilological specialities in the process of professional preparation. The features of organization of educational-cognitive activity of future teachers are conditioned in the process of study of rhetoric, and also necessary requirements are certain here: creation of the proper психолого-педагогических terms, developments of the integral professionally-methodical departmental teaching. A conclusion is done, that study of rhetoric and capture a rhetorical competence – one of important factors of forming of communicative competence of future teacher. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Видавництво НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject компетентність ua
dc.subject комунікативна компетентність ua
dc.subject риторична компетентність ua
dc.subject expertise ua
dc.subject communicative expertise ua
dc.subject speech and oratorical expertise ua
dc.subject elocution ua
dc.subject.classification 378.011.3-051:316.77-047.22:808.5 ua
dc.title Роль риторичної освіти у формуванні комунікативної компетентності майбутнього вчителя ua
dc.title.alternative A role of rhetorical education is in forming of communicative competence of future teacher ua
dc.type Article ua


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Links Collection

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics