статті висвітлюється принцип аксіологічності, впровадження якого у навчальний
процес оптимізує формування художньої емпатії майбутніх учителів музичного мистецтва, підкреслюється значення активізації оцінного ставлення студентів до музичних творів як до рушія їх глибокого осягнення і переживання на рівні емпатії. Будучи невід’ємною складовою виконавської інтерпретації музики, художня емпатія передбачає співвіднесення власного мистецького досвіду студента із творчими намірами композитора. Зазначено, що принцип аксіологічності як один із складових концептуальної основи формування художньої емпатії студентів набуває особливого значення у взаємодії із іншими принципами, такими як принципи інтерактивності, полікультурності, суб’єктності, емоційності. Їхнє системне поєднання має охоплювати весь простір фортепіанного навчання
студентів, доповнювати один одного, підсилюючи дію кожного.
In the article lights up principle of axiology, introduction of which in an educational process optimizes forming of artistic empathy of future teachers of musical education, the value of activation of evaluation relation of students is underlined to the pieces of music as to dvigitelyu of their deep understanding and experiencing at level empathy. Being the inalienable constituent of executive interpretation of music, artistic empatiya foresees correlation of own artistic experience of student with creative intentions of composer. It is marked that principle of axiology as one of constituents of conceptual basis of forming artistic empathy students are acquired by the special value in co-operating with other principles, such as principles of interactiveness, subject, emotionality. Their system combination must embrace all space of the teaching of students, complement each other, strengthening an action each.