Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Войтович, О. П.
dc.date.accessioned 2019-04-19T13:43:14Z
dc.date.available 2019-04-19T13:43:14Z
dc.date.issued 2016
dc.identifier.citation Войтович, О. П. Екологічна освіта як основа сталого розвитку суспільства / О. П. Войтович // Наукові записки [Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова]. Серія : Педагогічні науки : [збірник наукових статей]. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2016. – Вип. СXХХІІ (132). – С. 54-61. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/24271
dc.description.abstract У статті розглянуто умови забезпечення сталого розвитку суспільства через освіту сталого розвитку, зокрема екологічну освіту. Обґрунтовано принципи та завдання, що визначають зміст і структуру екологічної освіти для реалізації засад сталого розвитку. Доведено, що підготовка фахівця-еколога, здатного до компетентного використання своїх знань в професійній діяльності з врахуванням цілей та завдань сталого розвитку є актуальним завданням сучасної вищої освіти. З цією метою авторами розроблена інтерактивна методична система навчання основ виробничих технологій майбутнього фахівця-еколога, яка є цiлiсним утвoренням, щo дoзвoляє фoрмувати не лише знання основ виробничих технологій, але й умiння їх застoсoвувати в майбутнiй прoфесiйнiй дiяльнoстi еколога на основі взаємодії фундаментальнoї та прoфесiйнoї спрямoванoстi навчання на засадах сталого розвитку. Внесено пропозицію щодо організації екологічної освітньої діяльності у вищих навчальних закладах шляхом спрямування на впровадження ідей, принципів та цінностей сталого розвитку з метою формування компетентного фахівця здатного до відповідального відношення як до природного так і соціального оточення. ua
dc.description.abstract In the article were considered the conditions for sustainable development of society through education for sustainable development, including environmental education. The principles and objectives, which determine the content and structure of environmental education to implement the principles of sustainable development were soundlied. It is proved that the preparation of environmental specialists capable of competent use their knowledge in professional activity with considering the goals and tasks of sustainable development is an urgent task of modern higher education. To this end, the authors developed an interactive methodical system of training bases of production technologies of the future professional ecologist which is complete formation that allow to form not only knowledge of production techniques, but ability to use in future professional activity as ecologist based on interaction fundamental and professional focus of training on the principles of sustainable development. It was submitted proposal for the organization of environmental education activities in higher education through focus on implementing the ideas, principles and values of sustainable development for the purpose of creation a competent professional specialist capable to response attitude to both natural and social environment. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject сталий розвиток ua
dc.subject екологічна освіта ua
dc.subject майбутні екологи ua
dc.subject професійна діяльність ua
dc.subject інтерактивна методична система навчання ua
dc.subject виробничі технології ua
dc.subject sustainable development ua
dc.subject environmental education ua
dc.subject future ecologists ua
dc.subject professional activities ua
dc.subject interactive methodical system of training ua
dc.subject production technology ua
dc.subject.classification 378.14.015.62: 502.31 ua
dc.title Екологічна освіта як основа сталого розвитку суспільства ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу