Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Інноваційний напрям стратегій творчої діяльності у змісті фахової підготовки майбутніх учителів музики

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Топчієва, І. О.
dc.date.accessioned 2019-04-19T12:28:48Z
dc.date.available 2019-04-19T12:28:48Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Топчієва, І. О. Інноваційний напрям стратегій творчої діяльності у змісті фахової підготовки майбутніх учителів музики / І. О. Топчієва // Наукові записки [Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова]. Серія : Педагогічні науки : [збірник наукових статей]. - Київ : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2018. - Вип. CXХХVІІІ (138). - C. 211-219. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/24270
dc.description.abstract Стаття присвячена висвітленню інноваційного напрямку фахової підготовки студентів факультетів мистецтв педагогічних університетів. Запропоновано застосування евристичної технології як інноваційної форми фахової підготовки майбутніх учителів музики. У статті розкриті методологічні основи евристичного підходу до формування творчої індивідуальності студентів. Перспективи оптимізації фахової підготовки майбутніх учителів музики автор вбачає у використанні стратегій творчої діяльності у взаємозв’язку з евристичними техніками творчого мислення. Автором наведені стратегії творчої діяльності як акти інтелектуальної дії для цілеспрямованого вирішення творчих завдань. У статті доведено, що, розширюючи можливості конструювання майбутніми вчителями музики особистісних моделей творчої самореалізації, застосування стратегій творчої діяльності сприяє продуктивному оперуванню студентами інформаційним змістом мистецького простору, алгоритмізації прийомів творчого мислення майбутніх учителів музики для набуття досвіду продуктивної діяльності, спрямованої на досягнення оригінальних якісних мистецьких результатів. ua
dc.description.abstract Статья посвящена освещению инновационного направления профессиональной подготовки студентов факультетов искусств педагогических университетов. Предложено применение эвристической технологии как инновационной формы профессиональной подготовки будущих учителей музыки. В статье раскрыты методологические основы эвристического подхода к формированию творческой индивидуальности студентов. Перспективы оптимизации профессиональной подготовки будущих учителей музыки автор видит в использовании стратегий творческой деятельности во взаимосвязи с эвристическими техниками творческого мышления. Автором приведены стратегии творческой деятельности как акты интеллектуального действия для целенаправленного решения творческих задач. В статье доказано, что, расширяя возможности конструирования будущими учителями музыки личностных моделей творческой самореализации, применение стратегий творческой деятельности способствует продуктивному оперированию студентами информационным содержанием художественного простора. Алгоритмизации приемов творческого мышления у будущих учителей музыки для приобретения опыта продуктивной деятельности, направленной на достижение оригинальных качественных художественных результатов. ua
dc.description.abstract Тhe article is devoted to the coverage of innovative directions of professional training for students of the faculties of arts of pedagogical universities. The application of heuristic technology as an innovative form of vocational training for future music teachers is proposed. The article reveals the methodological foundations of the heuristic approach to the formation of creative individuality of students. Prospects for optimizing the professional preparation of future music teachers the author sees in the use of creative activity strategies in conjunction with the heuristic techniques of creative thinking. The author presents the strategies of creative activity as acts of intellectual action for the purposeful solution of creative tasks. In the article it is proved that by expanding the possibilities for the future teachers to design music for personal models of creative self-realization, the application of strategies for creative activity contributes to the productive operation of students with the informational content of the artistic space, the algorithmization of creative thinking techniques for future music teachers to gain experience in productive activities aimed at achieving original quality artistic results. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject майбутні вчителі музики ua
dc.subject фахова підготовка ua
dc.subject інноваційні технології ua
dc.subject евристичні стратегії ua
dc.subject творче мислення ua
dc.subject мистецька інформація ua
dc.subject творча діяльність ua
dc.subject будущие учителя музыки ua
dc.subject профессиональная подготовка ua
dc.subject инновационные технологии ua
dc.subject эвристические стратегии ua
dc.subject творческое мышление ua
dc.subject художественная информация ua
dc.subject творческая деятельность ua
dc.subject future music teachers ua
dc.subject vocational training ua
dc.subject innovative technologies ua
dc.subject heuristic strategies ua
dc.subject creative thinking ua
dc.subject artistic information ua
dc.subject creative activity ua
dc.subject.classification 378.016:78.071.2:37.091.39 ua
dc.title Інноваційний напрям стратегій творчої діяльності у змісті фахової підготовки майбутніх учителів музики ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу