Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Євроінтеграційні процеси та концепція підготовки вчителя англійської мови нового покоління

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Комар, О. С.
dc.date.accessioned 2019-04-18T08:48:52Z
dc.date.available 2019-04-18T08:48:52Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.citation Комар, О. С. Євроінтеграційні процеси та концепція підготовки вчителя англійської мови нового покоління / О. С. Комар // Наукові записки [Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова]. Серія : Педагогічні науки : зб. наук. статей. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2017. – Вип. СXХХV (135). – С. 161-170. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/24239
dc.description.abstract Статтю присвячено проблемі концептуального підходу до підготовки вчителя англійської мови в країнах Європейського Союзу. Проаналізовано актуальні риси процесів інтеграції та інтернаціоналізації, здійснено ретроспективу євроінтеграції та означено особливості концепції підготовки вчителя англійської мови нового покоління. Аналіз концепції ґрунтується на вивченні організації та методики підготовки вчителів англійської мовив країнах Європейського союзу, особливу увагу приділено пропозиціям щодо удосконалення означеного процесу з огляду на інтеграційні процеси та перспективи практичної реалізації на загальноєвропейському, національному та регіональному рівнях. Процеси інтернаціоналізації у різних сферах суспільного життя та євроінтеграції як всередині ЄС, так і зовні, посилюють значення загальної мовної компетентності та володіння іноземними мовами, передусім англійською. Саме тому підготовка вчителя англійської мови відіграє стратегічну роль у налаштуванні європейської освітньої системи на відповідну реакцію, допомагаючи озброїти студентів необхідними знаннями, вміннями та навичками, надати їм можливості для соціальної інклюзії та професійної самореалізації.. ua
dc.description.abstract The article revealsconceptual approach to the problem of the English language teacher training in the European Union. Actual features of the processes of internationalization and integration are analysed, retrospective of integration is given and peculiarities of the concept of training of the English language teacher of tomorrow are defined. Analysis of the concept is based on the study of organization and methodology of the English language teacher training in the European Union with the particular attention paid to suggestions on improvement of the training process in relation with integration processes and prospects of concept’s realization at the European, national and regional levels. The processes of internationalization in the different spheres of public life and eurointegration both into European Union, and outwardly, strengthen the value of general language competence and possessing foreign languages, foremost English. For this reason preparation of teacher of English plays a strategic role in tuning of the European educational system on a corresponding reaction, helping to arm with students necessary knowledge, abilities and skills, to enable to professional selfrealization. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject інтернаціоналізація ua
dc.subject інтеграція ua
dc.subject євроінтеграція ua
dc.subject вчитель англійської мови ua
dc.subject вчитель нового покоління ua
dc.subject internationalization ua
dc.subject integration ua
dc.subject European integration ua
dc.subject English language teacher ua
dc.subject teacher of tomorrow ua
dc.subject.classification 378.011.3-051:811.111(4) ua
dc.title Євроінтеграційні процеси та концепція підготовки вчителя англійської мови нового покоління ua
dc.type Article ua


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics