Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Самостійна робота на уроках вивчення морфології української мови в старших класах закладів загальної середньої освіти (профільний рівень)

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Олійник, А. М.
dc.date.accessioned 2019-04-18T07:23:14Z
dc.date.available 2019-04-18T07:23:14Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Олійник, А. М. Самостійна робота на уроках вивчення морфології української мови в старших класах закладів загальної середньої освіти (профільний рівень) / А. М. Олійник // Наукові записки [Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова]. Серія : Педагогічні науки : [збірник наукових статей]. - Київ : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2018. - Вип. CXХХVІІІ (138). - C. 154-160. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/24236
dc.description.abstract Нагальною потребою сучасної школи є забезпечення умов, за яких кожен учень прагнув би до власного саморозвитку, самореалізації, самовдосконалення, що потребує сформованих умінь самостійно здобувати інформацію. У статті проаналізовано ефективність використання самостійної роботи на уроках української мови як засобу досягнення позитивних результатів у процесі вивчення морфології у старших класах закладів загальної середньої освіти. Ефективними напрямами організації самостійної роботи учнів є самостійне опрацювання додаткової літератури, робота з підручником, використання технічних засобів навчання, реалізація методу проектів. Автор дослідила роботу учителів-практиків та зробила висновки, що самостійна робота на уроках вивчення морфології викликана внутрішньою потребою, сприяє розвитку розумових здібностей та є передумовою оволодіння знаннями, уміннями та навичками, матиме позитивні результати за умови, що учні, спираючись на здобуті знання, самостійно виконуватимуть навчальні завдання. ua
dc.description.abstract Потребностью современной школы является обеспечение условий, при которых каждый ученик стремился бы к собственному саморазвитию, самореализации, самосовершенствованию, которое требует сформированных умений самостоятельно добывать информацию. В статье проанализирована эффективность использования самостоятельной работы на уроках украинского языка как средство достижения позитивных результатов в процессе изучения морфологии в старших классах заведений общего среднего образования. Эффективными направлениями организации самостоятельной работы учеников является самостоятельная проработка дополнительной литературы, робота с учебником, использование технических средств обучения, реализация метода проектов. Автор исследовала работу учителей-практиков и сделала выводы, что самостоятельная работа на уроках изучения морфологии, вызванная внутренней потребностью, содействует развитию умственных способностей и является предпосылкой овладения знаниями, умениями и навыками, будет иметь позитивные результаты при условии, что ученики, опираясь на добытые знания, самостоятельно будут выполнять учебные задания. ua
dc.description.abstract The necessity of modern school is providing of terms, at which every student would aspire to own саморазвитию, self-realization, self-perfection which requires the formed abilities independently to obtain information. In the article we have analyzed the effectiveness of using the individual students work duringthe morphology studying at the Ukrainian language lessons of secondary school as the method of positive results achieving. The author also investigated the practical work of the teachers and concluded that the individual work during the morphology studying causes the development of new skills and will have positive results only in case if the students try to use their present knowledge combining with the new tasks and exercises which they create by themselves during the lesson. To sum up, we can ensure that the most effective methods of organizing the individual students work are the individual learning of extra literature, classbooks studying using of modern technologies and realizing own projects. Only on this way we can achieve the most positive results of the effectiveness of using such kind of work during the morphology studying at the Ukranian language lessons. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject самостійна робота ua
dc.subject технічні засоби навчання ua
dc.subject презентаційні проекти ua
dc.subject інтернетні джерела ua
dc.subject сучасний урок ua
dc.subject самостоятельная работа ua
dc.subject презентационные проекты ua
dc.subject технические средства обучения ua
dc.subject интернетные источники ua
dc.subject современный урок ua
dc.subject individual work ua
dc.subject modern technologies ua
dc.subject project presentation ua
dc.subject skills developing ua
dc.subject modern lesson ua
dc.subject.classification 373.5.091.27:37.016:811.161.2’366 ua
dc.title Самостійна робота на уроках вивчення морфології української мови в старших класах закладів загальної середньої освіти (профільний рівень) ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу