Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Формування інноваційно-оздоровчого клімату у колективі науково-педагогічних працівників та майбутніх учителів вищого навчального закладу

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Момот, О. О.
dc.date.accessioned 2019-04-18T07:15:07Z
dc.date.available 2019-04-18T07:15:07Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Момот, О. О. Формування інноваційно-оздоровчого клімату у колективі науково-педагогічних працівників та майбутніх учителів вищого навчального закладу / О. О. Момот // Наукові записки [Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова]. Серія : Педагогічні науки : [збірник наукових статей]. - Київ : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2018. - Вип. CXХХVІІІ (138). - C. 149-153. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/24235
dc.description.abstract У статті розкрито особливості процесу формування інноваційно-оздоровчого клімату у колективі науково-педагогічних працівників та майбутніх учителів вищого навчального закладу. Основою згуртування колективу є спільна колективна діяльність, у якому відбувається спілкування особистостей майбутніх учителів та науково-педагогічних працівників, розвиток усіх сфер їхньої життєдіяльності: інтелектуальної, емоційної, вольової. Інноваційно-оздоровчий клімат розглянуто як стан навколишнього середовища особистості та колективу, який сприяє досягненню здоров’язбережувальної цілі. Наголошено на необхідності врахування функцій колективу, які впливають на цей клімат, а саме: організаторської (керує своєю діяльністю); виховної (є носієм моральних переконань) та стимулюючої (сприяє формуванню морально цінних стимулів, регулює поведінку своїх членів, взаємостосунки учасників) ua
dc.description.abstract В статье раскрыты особенности процесса формирования инновационно-оздоровительного климата в коллективе научно-педагогических работников и будущих учителей высшего учебного заведения. Основой объединения коллектива является совместная коллективная деятельность, в которой происходит общение личностей будущих учителей и научно-педагогических работников, развитие всех сфер их жизнедеятельности: интеллектуальной, эмоциональной, волевой. Инновационно-оздоровительный климат рассматривается как состояние окружающей среды личности и коллектива, который способствует достижению здоровьесохраняющей цели. Отмечена необходимость учета функций коллектива, которые влияют на этот климат, а именно: организаторская (руководит своей деятельностью); воспитательная (является носителем моральных убеждений) и стимулирующая (способствует формированию морально ценных стимулов, регулирует поведение своих членов, взаимоотношения участников). ua
dc.description.abstract The article reveals the peculiarities of the process of formation of innovative-health climate in a team of scientific and pedagogical workers and future teachers of higher educational institutions. The innovative-health climate is considered as the state of the environment of the individual and the collective, which will promote or counteract the achievement of healthprotective purpose. The components of the innovative-health climate are defined: positive attitudes in the team; rational organization of healthy process taking into account the capabilities of the body of each person; ensuring normal working conditions, training and rest of all participants in the process; healthy relations between the person, build on mutual understanding and mutual respect. It is marked the necessity of account of functions of collective, which influence on this climate, namely: organizational (manages the activity); educator (it is the transmitter of moral persuasions) and stimulant (assists forming morally of valuable stimuli, regulates behavior of the members, mutual relations of participants). ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject інноваційно-оздоровчий клімат ua
dc.subject здоров’язбережувальне середовище ua
dc.subject особистість майбутнього вчителя ua
dc.subject колектив ua
dc.subject вищий навчальний заклад ua
dc.subject инновационно-оздоровительный климат ua
dc.subject здоровьесохраняющая среда ua
dc.subject личность будущего учителя ua
dc.subject коллектив ua
dc.subject высшее учебное заведение ua
dc.subject innovative-health climate ua
dc.subject healthy environment ua
dc.subject personality of the future teacher ua
dc.subject collective ua
dc.subject high school ua
dc.subject.classification 378.011.3-051+378.091.12:613/614 ua
dc.title Формування інноваційно-оздоровчого клімату у колективі науково-педагогічних працівників та майбутніх учителів вищого навчального закладу ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу