У статті розкрито основні закономірності підготовки фахівців дошкільної галузі та особливості формування у майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів фахової компетентності. Проаналізовано освітньо-професійні програми, навчальні плани та програми спеціальності 012 Дошкільна освіта різних вищих навчальних закладі у яких проводилося експериментальне дослідження. Охарактеризовано зміст навчальних дисциплін, які безпосередньо впливають на формування фахової компетентності у майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів. Виведено результати сформованості фахової компетентності у майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів на основні вивчення навчальних дисциплін "Вступ до спеціальності", "Педагогіка дошкільна", "Основи педагогічної майстерності".
В статье раскрыты основные закономерности подготовки специалистов дошкольной отрасли и особенности формирования у будущих воспитателей дошкольных учебных заведений профессиональной компетентности. Проанализированы образовательно профессиональные программы, учебные планы и программы специальности 012 Дошкольное образование разных высших учебных заведении в которых проводилось экспериментальное исследование. Охарактеризовано содержание учебных дисциплин, которые непосредственно влияют на формирование профессиональной компетентности у будущих воспитателей дошкольных учебных заведений. Выведены результаты сформированности профессиональной компетентности у будущих воспитателей дошкольных учебных заведений на основные изучения учебных дисциплин "Вступление в специальность", "Педагогика дошкольная", "Основы педагогического мастерства".
The article reveals the main regularities of the training of specialists in the preschool industry and the peculiarities of forming future educators of pre-school educational institutions of professional competence. Analyzed educational-professional programs, curricula and programs of specialty 012 Preschool education at various higher educational institutions in which an experimental research was conducted.The content of educational disciplines, which directly influence the formation of professional competence of future educators of pre-school educational institutions, is characterized. The results of the formation of professional competence of future teachers of pre-school educational institutions on the basic study of educational disciplines "Introduction to the specialty", "Pedagogics preschool", "Fundamentals of pedagogical skill" are derived.