Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Інтеграція фундаментальних та фахових знань майбутніх лікарів у процесі вивчення основ ультразвукової діагностики

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Белоус, І. В.
dc.contributor.author Стучинська, Н. В.
dc.date.accessioned 2019-04-17T13:24:42Z
dc.date.available 2019-04-17T13:24:42Z
dc.date.issued 2016
dc.identifier.citation Белоус, І. В. Інтеграція фундаментальних та фахових знань майбутніх лікарів у процесі вивчення основ ультразвукової діагностики / І. В. Белаус, Н. В. Стучинська // Наукові записки [Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова]. Серія : Педагогічні науки : [збірник наукових статей]. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2016. – Вип. СXХХІІ (132). – С. 26-37. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/24222
dc.description.abstract В роботі проведено дослідження передумов для розробки ефективної методики навчання основ ультразвукової діагностики майбутніх лікарів. Проведено аналіз логічно детермінованої послідовності основних змістових ліній, які складають теоретичну основу курсу, проведено дослідження внутрішньо- та міждисциплінарних взаємозв’язків між елементами предметних знань. Виходячи з соціальної обумовленості підпорядкування змісту дисципліни фаховим потребам, у змісті навчання виокремлено інваріантне ядро предметної компетентності (основні знання, ідеї, принципи, а також базові вміння, навички) та її варіативну складову. Обґрунтована необхідність реалізації змішаного навчання, яке базується на поєднанні online та offline технологій і домогтися відповідності обсягу необхідних для засвоєння знань та реальних можливостей освітнього процесу. ua
dc.description.abstract Research of pre-conditions is in-process conducted for development of effective method of teaching bases of ultrasonic diagnostics of future doctors. The analysis of the logically determined sequence of semantic mainlines which make theoretical basis of course is conducted, researches of internal and mezhdisciplinarnykh intercommunications are conducted between the elements of subject knowledges. Coming from the social conditionality of submission of maintenance of discipline to the professional necessities, the invariant kernel of subject competence (basic knowledges, ideas, principles, and also base abilities, skills) and its variativnuyu constituent is selected in maintenance of teaching. The necessity of realization of the mixed teaching which is based on combination of online and offline technologies and to obtain accordance of volume of necessary for mastering knowledges and real possibilities of educational process is grounded. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject медична освіта ua
dc.subject методика навчання ua
dc.subject променева діагностика ua
dc.subject ультразвукові дослідження ua
dc.subject інтеграція знань ua
dc.subject medical education ua
dc.subject teaching method ua
dc.subject radial diagnostics ua
dc.subject ultrasonic researches ua
dc.subject integration of knowledges ua
dc.subject.classification 378.147:614.23]:615.837 ua
dc.title Інтеграція фундаментальних та фахових знань майбутніх лікарів у процесі вивчення основ ультразвукової діагностики ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу