Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Підготовка фахівців інноваційного типу як важливий напрям сучасної педагогічної освіти в Україні

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Андрєєв, А. М.
dc.contributor.author Ткаченко, С. П.
dc.date.accessioned 2019-04-17T13:16:19Z
dc.date.available 2019-04-17T13:16:19Z
dc.date.issued 2016
dc.identifier.citation Андрєєв, А. М. Підготовка фахівців інноваційного типу як важливий напрям сучасної педагогічної освіти в Україні / А. М. Андрєєв, С. П. Ткаченко // Наукові записки [Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова]. Серія : Педагогічні науки : [збірник наукових статей]. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2016. – Вип. СXХХІІ (132). – С. 5-13. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/24213
dc.description.abstract У статті шляхом аналізу літературних джерел виділено основні освітні процеси, що відбуваються у світі взагалі і в Україні зокрема (у тому числі, з урахуванням інтеграції освіти України у Європейський простір). Відповідно до цього аналізу зроблено висновок про те, що на сучасному етапі розвитку освітня галузь в Україні має ґрунтуватись на засадах гуманістичного підходу та набувати інноваційного характеру. Це передбачає: забезпечення у процесі навчання можливості творчого пошуку знань та їх реалізацію у практичній діяльності; розширення можливостей для застосування інноваційних форм, методів і засобів навчання; забезпечення мотивації та врахування особистісних схильностей та інтересів того, хто навчається, як важливих чинників ефективності навчання; спрямування освітньої діяльності на формування у молоді здатності до інноваційної діяльності. Наведено авторську думку щодо першорядного значення для сучасної педагогічної освіти розв’язання проблеми підготовки фахівців інноваційного типу (зокрема, вчителів фізики), здатних забезпечити розроблення та впровадження інноваційних освітніх рішень ua
dc.description.abstract In this article, by analyzing of the literature sources the main processes in education taking place in the world in general and in Ukraine in particular, are highlighted (including Including, subject to education of Ukraine integration into the European space). According with this analysis it was concluded that at the current stage of development educational industry in Ukraine should be based on the principles of humanistic approach and should acquire innovative character. It is expected: providing in the process of training opportunities for creative search knowledge and their realizing in practice; expanding opportunities for using innovative forms, methods and means of teaching; providing motivation and keeping of personal aptitudes and interests of students as an important part of a learning efficiency; directing education activity on the formation of the ability of young people to creative activities. It is powered by the authors’ opinion regarding the priority for the modern teacher education address the problem of training of specialists of innovative type (in particular, teachers of physics), which are capable of ensuring the development and implementation of innovative educational solutions. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject тенденції розвитку освіти ua
dc.subject педагогічна освіта ua
dc.subject інноваційний розвиток ua
dc.subject формування інноваційної культури ua
dc.subject підготовка вчителя фізики ua
dc.subject trends in development of education ua
dc.subject teacher training ua
dc.subject innovative development ua
dc.subject creating an innovation culture ua
dc.subject training teacher of physics ua
dc.subject.classification 378.091.313:371.134:53(477) ua
dc.title Підготовка фахівців інноваційного типу як важливий напрям сучасної педагогічної освіти в Україні ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу