ISSN: 2310-8290
dc.contributor.author | Економова, О. С. | |
dc.contributor.author | Гаркуша, Л. І. | |
dc.date.accessioned | 2019-04-17T07:03:38Z | |
dc.date.available | 2019-04-17T07:03:38Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.citation | Економова, О. С. Моніторинг професійно-творчої самореалізації студентів у процесі музично-педагогічної освіти / О. С. Економова, Л. І. Гаркуша // Наукові записки [Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова]. Серія : Педагогічні науки : [збірник наукових статей]. - Київ : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2018. - Вип. CXХХVІІІ (138). - C. 96-101. | ua |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/24209 | |
dc.description.abstract | У статті розглянуто проблему самовдосконалення молодого вчителя в умовах підготовки його до інноваційної діяльності, висвітлено особливості формування музично-виконавських знань, умінь та навичок у процесі інтеграції дисциплін інструментального циклу. Порушено питання доцільності інтерактивної, інтегративної технології навчання. Метою статті є прагнення довести, що при створенні умов розвитку інноваційного потенціалу молодого вчителя особливу увагу у змісті методичних і технологічних впливів надається розвитку самоорганізації, самоосвіти, впровадженню інтегрованих методів у використанні індивідуально-професійного потенціалу вчителя музики. Визначаються підходи до навчального процесу шляхом інтеграції предметів музичного циклу в контексті моніторингу якості професійної освіти. Проаналізовано різні підходи до визначення сутності та специфіки інструментально-виконавської діяльності саме на основі інтеграційних взаємодій предметів мистецького циклу та виявлено ефективні педагогічні умови майбутніх фахівців до творчого розвитку. | ua |
dc.description.abstract | В статье рассматривается проблема самосовершенствования молодого учителя музыки в условиях его подготовки к инновационной деятельности, отражены особенности формирования музыкально-исполнительских умений, знаний и навыков в процессе интеграции дисциплин инструментального цикла. Рассматривается вопрос целесообразности интегративной, интерактивной технологии обучения. Цель данной статьи – доказать, что при развитии инновационного потенциала молодого учителя важная роль в содержании методических и технологических направлений отводится развитию самоорганизации, самосовершенствованию, использованию интегрированных методов в формировании индивидуально-профессионального потенциала учителя музыки. Определяются подходы к учебному процессу путем интеграции предметов музыкального цикла в контексте мониторинга качества профессионального образования. Проанализированы различные подходы определению сущности и специфики инструментально-исполнительской деятельности имен на основе интеграционных взаимодействий предметов художественного цикла и выявлены эффективные педагогические условия будущих специалистов к творческому развитию. | ua |
dc.description.abstract | In accordance with an aim and tasks of musical education her maintenance is base on principles of scientific character, integration, to unity of studies and education. Musical education is sent to all-round development of music masters and valuable capture by them by all components of educational musical activity. One of the possible going near harmonization of development of student there are the integrated studies. In the article the problem of self-perfection of young music master is examined in the conditions of preparation of him to innovative activity. It analyzes approaches to the educationalprocess,which are the most favorable for innovation activity of the student. Presents readiness of a future music teacher for professional self development in the process of instrumental performance training,through the integration of the subjects of musical cycle in a context of monitoring the guality of professional training jf the future specialists. Analyzes different scientific approaches to determining the essence and specificity of instrumental performing activity,basic knowledge, skills and abilities that modern music teacher shouldhave. | ua |
dc.language.iso | uk | ua |
dc.subject | інструментально-виконавський потенціал | ua |
dc.subject | художньо-інтегративні технології | ua |
dc.subject | інноваційна діяльність | ua |
dc.subject | інтеграція | ua |
dc.subject | якість професійної освіти | ua |
dc.subject | міждисциплінарна взаємодія | ua |
dc.subject | моніторинг | ua |
dc.subject | художественно-интегративные технологии | ua |
dc.subject | инновационная деятельность | ua |
dc.subject | интеграция | ua |
dc.subject | качество профессионального образования | ua |
dc.subject | междисциплинарная связь | ua |
dc.subject | инструментально-исполнительский потенциал | ua |
dc.subject | мониторинг | ua |
dc.subject | innovation acting | ua |
dc.subject | integration | ua |
dc.subject | innovation | ua |
dc.subject | instrumental and performance activities | ua |
dc.subject | ability to professional self-development | ua |
dc.subject | inclusive education | ua |
dc.subject | creative development | ua |
dc.subject.classification | 378.016:78:004 | ua |
dc.title | Моніторинг професійно-творчої самореалізації студентів у процесі музично-педагогічної освіти | ua |
dc.type | Article | ua |