Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Моніторинг професійно-творчої самореалізації студентів у процесі музично-педагогічної освіти

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Економова, О. С.
dc.contributor.author Гаркуша, Л. І.
dc.date.accessioned 2019-04-17T07:03:38Z
dc.date.available 2019-04-17T07:03:38Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Економова, О. С. Моніторинг професійно-творчої самореалізації студентів у процесі музично-педагогічної освіти / О. С. Економова, Л. І. Гаркуша // Наукові записки [Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова]. Серія : Педагогічні науки : [збірник наукових статей]. - Київ : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2018. - Вип. CXХХVІІІ (138). - C. 96-101. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/24209
dc.description.abstract У статті розглянуто проблему самовдосконалення молодого вчителя в умовах підготовки його до інноваційної діяльності, висвітлено особливості формування музично-виконавських знань, умінь та навичок у процесі інтеграції дисциплін інструментального циклу. Порушено питання доцільності інтерактивної, інтегративної технології навчання. Метою статті є прагнення довести, що при створенні умов розвитку інноваційного потенціалу молодого вчителя особливу увагу у змісті методичних і технологічних впливів надається розвитку самоорганізації, самоосвіти, впровадженню інтегрованих методів у використанні індивідуально-професійного потенціалу вчителя музики. Визначаються підходи до навчального процесу шляхом інтеграції предметів музичного циклу в контексті моніторингу якості професійної освіти. Проаналізовано різні підходи до визначення сутності та специфіки інструментально-виконавської діяльності саме на основі інтеграційних взаємодій предметів мистецького циклу та виявлено ефективні педагогічні умови майбутніх фахівців до творчого розвитку. ua
dc.description.abstract В статье рассматривается проблема самосовершенствования молодого учителя музыки в условиях его подготовки к инновационной деятельности, отражены особенности формирования музыкально-исполнительских умений, знаний и навыков в процессе интеграции дисциплин инструментального цикла. Рассматривается вопрос целесообразности интегративной, интерактивной технологии обучения. Цель данной статьи – доказать, что при развитии инновационного потенциала молодого учителя важная роль в содержании методических и технологических направлений отводится развитию самоорганизации, самосовершенствованию, использованию интегрированных методов в формировании индивидуально-профессионального потенциала учителя музыки. Определяются подходы к учебному процессу путем интеграции предметов музыкального цикла в контексте мониторинга качества профессионального образования. Проанализированы различные подходы определению сущности и специфики инструментально-исполнительской деятельности имен на основе интеграционных взаимодействий предметов художественного цикла и выявлены эффективные педагогические условия будущих специалистов к творческому развитию. ua
dc.description.abstract In accordance with an aim and tasks of musical education her maintenance is base on principles of scientific character, integration, to unity of studies and education. Musical education is sent to all-round development of music masters and valuable capture by them by all components of educational musical activity. One of the possible going near harmonization of development of student there are the integrated studies. In the article the problem of self-perfection of young music master is examined in the conditions of preparation of him to innovative activity. It analyzes approaches to the educationalprocess,which are the most favorable for innovation activity of the student. Presents readiness of a future music teacher for professional self development in the process of instrumental performance training,through the integration of the subjects of musical cycle in a context of monitoring the guality of professional training jf the future specialists. Analyzes different scientific approaches to determining the essence and specificity of instrumental performing activity,basic knowledge, skills and abilities that modern music teacher shouldhave. ua
dc.language.iso uk ua
dc.subject інструментально-виконавський потенціал ua
dc.subject художньо-інтегративні технології ua
dc.subject інноваційна діяльність ua
dc.subject інтеграція ua
dc.subject якість професійної освіти ua
dc.subject міждисциплінарна взаємодія ua
dc.subject моніторинг ua
dc.subject художественно-интегративные технологии ua
dc.subject инновационная деятельность ua
dc.subject интеграция ua
dc.subject качество профессионального образования ua
dc.subject междисциплинарная связь ua
dc.subject инструментально-исполнительский потенциал ua
dc.subject мониторинг ua
dc.subject innovation acting ua
dc.subject integration ua
dc.subject innovation ua
dc.subject instrumental and performance activities ua
dc.subject ability to professional self-development ua
dc.subject inclusive education ua
dc.subject creative development ua
dc.subject.classification 378.016:78:004 ua
dc.title Моніторинг професійно-творчої самореалізації студентів у процесі музично-педагогічної освіти ua
dc.type Article ua


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics