Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Інформаційно-комунікаційні технології як інструмент підвищення якості та доступності освітніх послуг

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Галаган, І. М.
dc.date.accessioned 2019-04-16T12:58:50Z
dc.date.available 2019-04-16T12:58:50Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Галаган, І. М. Інформаційно-комунікаційні технології як інструмент підвищення якості та доступності освітніх послуг / І. М. Галаган // Наукові записки [Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова]. Серія : Педагогічні науки : [збірник наукових статей]. - Київ : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2018. - Вип. CXХХVІІІ (138). - C. 70-77. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/24205
dc.description.abstract Інформатизація українського суспільства вимагає створення умов для задоволення інформаційних потреб усіх учасників освітнього процесу, розвитку їх інтелектуального потенціалу, самореалізації та самовдосконалення, забезпечення підготовки до повноцінної професійної діяльності та життя в інформаційному суспільстві, що можливо за умови повсюдного використання ІКТ в освітній галузі. У статті висвітлено сучасні підходи до використання ІКТ як інструменту підвищення якості та доступності освітніх послуг в умовах інформаційного суспільства. Наведені сучасні підходи щодо реалізації засобів ІКТ у галузі освіти. Розглянуто дидактичні, розвиваючі, виховні та управлінські можливості засобів ІКТ. Перехід до технологій навчання на основі ІКТ, створення умов для їх розробки, апробації та впровадження, раціональне поєднання нових інформаційних технологій навчання з традиційними є складним завданням державного значення, що потребує вирішення цілого комплексу психолого-педагогічних, організаційних, навчально-методичних, технічних та інших проблем. ua
dc.description.abstract Информатизация украинского общества требует создания условий для удовлетворения информационных потребностей всех участников образовательного процесса, развития их интеллектуального потенциала, самореализации и самосовершенствования, обеспечения подготовки к полноценной профессиональной деятельности и жизни в информационном обществе, что возможно при условии повсеместного использования ИКТ в образовательной отрасли. В статье освещены современные подходы к использованию ИКТ как инструмента повышения качества и доступности образовательных услуг в условиях информационного общества. Приведены современные подходы к реализации ИКТ в сфере образования. Рассмотрены дидактические, развивающие, воспитательные и управленческие возможности средств ИКТ. Переход к технологиям обучения на основе ИКТ, создание условий для их разработки, апробации и внедрения, рациональное сочетание новых информационных технологий обучения с традиционными является сложным заданием государственного значения, которое требует решения целого комплекса психолого-педагогических, организационных, учебно-методических, технических и других проблем. ua
dc.description.abstract Informatization of Ukrainian society requires conditioning for satisfaction of informative necessities of all participants of educational process, development of them intellectual potential, self-realization and self-perfection, providing of preparation to valuable professional activity and life in informative society, that possibly on condition of the general use of ІСТ in educational industry. The article highlights modern approaches to the use of ICT as a tool for improving the quality and accessibility of educational services in the information society. The modern approaches to the implementation of ICT in the field of education are presented. The didactic, educational, educational and managerial capabilities of ICT tools are considered. Passing is to technologies of studies on the basis of ІКТ, conditioning for their development, approbation and introduction, rational combination of new information technologies of studies with traditional is the difficult task of state value which requires the decision of whole complex of psychological-pedagogical, organizational, methodical, technical and other problems. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject інформаційно-комунікаційні технології ua
dc.subject освітній процес ua
dc.subject інформатизація системи освіти ua
dc.subject якість освітніх послуг ua
dc.subject електронні освітні ресурси ua
dc.subject информационно-коммуникационные технологии ua
dc.subject образовательный процесс ua
dc.subject информатизация системы образования ua
dc.subject качество образовательных услуг ua
dc.subject электронные образовательные ресурсы ua
dc.subject information and communication technologies ua
dc.subject educational process ua
dc.subject informatization of education system ua
dc.subject quality of educational services ua
dc.subject electronic educational resources ua
dc.subject.classification 37.014.6:004.85]3.073.6 ua
dc.title Інформаційно-комунікаційні технології як інструмент підвищення якості та доступності освітніх послуг ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу