ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Галаган, І. М. | |
dc.date.accessioned | 2019-04-16T12:58:50Z | |
dc.date.available | 2019-04-16T12:58:50Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.citation | Галаган, І. М. Інформаційно-комунікаційні технології як інструмент підвищення якості та доступності освітніх послуг / І. М. Галаган // Наукові записки [Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова]. Серія : Педагогічні науки : [збірник наукових статей]. - Київ : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2018. - Вип. CXХХVІІІ (138). - C. 70-77. | ua |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/24205 | |
dc.description.abstract | Інформатизація українського суспільства вимагає створення умов для задоволення інформаційних потреб усіх учасників освітнього процесу, розвитку їх інтелектуального потенціалу, самореалізації та самовдосконалення, забезпечення підготовки до повноцінної професійної діяльності та життя в інформаційному суспільстві, що можливо за умови повсюдного використання ІКТ в освітній галузі. У статті висвітлено сучасні підходи до використання ІКТ як інструменту підвищення якості та доступності освітніх послуг в умовах інформаційного суспільства. Наведені сучасні підходи щодо реалізації засобів ІКТ у галузі освіти. Розглянуто дидактичні, розвиваючі, виховні та управлінські можливості засобів ІКТ. Перехід до технологій навчання на основі ІКТ, створення умов для їх розробки, апробації та впровадження, раціональне поєднання нових інформаційних технологій навчання з традиційними є складним завданням державного значення, що потребує вирішення цілого комплексу психолого-педагогічних, організаційних, навчально-методичних, технічних та інших проблем. | ua |
dc.description.abstract | Информатизация украинского общества требует создания условий для удовлетворения информационных потребностей всех участников образовательного процесса, развития их интеллектуального потенциала, самореализации и самосовершенствования, обеспечения подготовки к полноценной профессиональной деятельности и жизни в информационном обществе, что возможно при условии повсеместного использования ИКТ в образовательной отрасли. В статье освещены современные подходы к использованию ИКТ как инструмента повышения качества и доступности образовательных услуг в условиях информационного общества. Приведены современные подходы к реализации ИКТ в сфере образования. Рассмотрены дидактические, развивающие, воспитательные и управленческие возможности средств ИКТ. Переход к технологиям обучения на основе ИКТ, создание условий для их разработки, апробации и внедрения, рациональное сочетание новых информационных технологий обучения с традиционными является сложным заданием государственного значения, которое требует решения целого комплекса психолого-педагогических, организационных, учебно-методических, технических и других проблем. | ua |
dc.description.abstract | Informatization of Ukrainian society requires conditioning for satisfaction of informative necessities of all participants of educational process, development of them intellectual potential, self-realization and self-perfection, providing of preparation to valuable professional activity and life in informative society, that possibly on condition of the general use of ІСТ in educational industry. The article highlights modern approaches to the use of ICT as a tool for improving the quality and accessibility of educational services in the information society. The modern approaches to the implementation of ICT in the field of education are presented. The didactic, educational, educational and managerial capabilities of ICT tools are considered. Passing is to technologies of studies on the basis of ІКТ, conditioning for their development, approbation and introduction, rational combination of new information technologies of studies with traditional is the difficult task of state value which requires the decision of whole complex of psychological-pedagogical, organizational, methodical, technical and other problems. | ua |
dc.language.iso | uk | ua |
dc.publisher | НПУ імені М. П. Драгоманова | ua |
dc.subject | інформаційно-комунікаційні технології | ua |
dc.subject | освітній процес | ua |
dc.subject | інформатизація системи освіти | ua |
dc.subject | якість освітніх послуг | ua |
dc.subject | електронні освітні ресурси | ua |
dc.subject | информационно-коммуникационные технологии | ua |
dc.subject | образовательный процесс | ua |
dc.subject | информатизация системы образования | ua |
dc.subject | качество образовательных услуг | ua |
dc.subject | электронные образовательные ресурсы | ua |
dc.subject | information and communication technologies | ua |
dc.subject | educational process | ua |
dc.subject | informatization of education system | ua |
dc.subject | quality of educational services | ua |
dc.subject | electronic educational resources | ua |
dc.subject.classification | 37.014.6:004.85]3.073.6 | ua |
dc.title | Інформаційно-комунікаційні технології як інструмент підвищення якості та доступності освітніх послуг | ua |
dc.type | Article | ua |