На початку XX століття намітилася загальна тенденція пошуку найкращої організації практичного педагогічного процесу, що підштовхнуло дослідників до використання форм активного навчання, наприклад, пошукового методу, дослідницького методу, методу проектів. З початком використання нових методів навчання став відбуватися перегляд процесуальної сторони організації освітнього процесу. Відокремлення проектування і проникнення його в суміжні галузі, пов’язані з вирішенням складних соціо-технічних проблем, призвело до розвитку нових форм проектної культури, появи нових системних і методологічних орієнтацій, до виходу на гуманітарні методи пізнання і освоєння дійсності.
Проектування умінь є основним видом навчальної діяльності студентів і дає змогу домагатися високих результатів в активізації пізнавальних процесів в ході підготовки майбутнього фахівця. В основі методу проектів лежить розвиток пізнавальних і творчих здібностей особистості майбутнього фахівця-художника, умінь самостійно застосовувати отримані теоретичні знання на практиці. Метод проектів базується на сукупності дослідницьких, пошукових і творчих методів у навчанні декоративно-прикладному мистецтву.
В начале XX века наметилась общая тенденция поиска лучшей организации практического педагогического процесса, что подтолкнуло исследователей к использованию форм активного обучения, например, трудового метода, исследовательского метода, метода проектов. С началом использования новых методов обучения стал происходить просмотр процессуальной стороны организации образовательного процесса. Обособление проектирования и проникновение его в смежные отрасли, связанные с развязыванием сложных социо-технических проблем, привело к развитию новых форм проектной культуры, появлению новых системных и методологических ориентаций, к выходу на гуманитарные методы познания и освоения действительности. Проектирование умений является основным видом учебной деятельности студентов и позволяет добиваться высоких результатов в активизации познавательных процессов в ходе подготовки будущего специалиста. В основе метода проектов лежит развитие познавательных и творческих способностей будущего специалиста-художника, умений самостоятельно применять полученные теоретические знания на практике. Метод проектов базируется на совокупности исследовательских, поисковых и творческих методов в обучении декоративно-прикладному искусству.
At the beginning of the XX century there was a general tendency to find the best organization of a practical pedagogical process, which prompted researchers to use forms of active learning, for example, labor method, research method, project method. With the beginning of the use of new teaching methods, a revision of the procedural aspect of the organization of the educational process began to take place. Separating the design and penetration of it in related industries, associated with the solution of complex socio-technical problems, has led to the development of new forms of design culture, the emergence of new systemic and methodological orientations, to the release of humanitarian methods of knowledge and development of reality.
Designing abilities is the main kind of educational activity of students and allows to achieve high results in activation of cognitive processes during preparation of the future specialist. The basis of the project method is the development of cognitive and creative abilities of the future specialist-artist, the ability to independently apply the obtained theoretical knowledge in practice. The method of projects is based on a set of research, search and creative methods in the study of arts and crafts.