Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Психолого-педагогічні особливості використання комп’ютерно-орієнтованих засобів навчання у педагогічному ВНЗ

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Галаган, І. М.
dc.date.accessioned 2019-04-15T12:52:09Z
dc.date.available 2019-04-15T12:52:09Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.citation Галаган, І. М. Психолого-педагогічні особливості використання комп’ютерно-орієнтованих засобів навчання у педагогічному ВНЗ / І. М. Галаган // Наукові записки [Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова]. Серія : Педагогічні науки : зб. наук. статей. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2017. – Вип. СXХХV (135). – С. 59-66. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/24186
dc.description.abstract У педагогічній теорії і практиці навчально-виховного процесу відбуваються суттєві зміни, пов’язані з внесенням коректив у зміст технологій навчання, які повинні бути адекватні сучасним технічним можливостям і сприяти гармонійному входженню людини в інформаційне суспільство. У цьому сенсі комп’ютерно-орієнтовані засоби навчання покликані стати не додатковим засобом навчання, а невід’ємною частиною цілісного освітнього процесу, що значно підвищують його ефективність. У статті висвітлено сутність психолого-педагогічних особливостей використання комп’ютерно-орієнтованих засобів навчання у вищому педагогічному закладі освіти. Наведено теоретичне обґрунтування необхідності впровадження комп’ютерно-орієнтованих засобів навчання у навчальний процес ВНЗ. Розглянуто можливості комп’ютерно-орієнтованих засобів навчання для підвищення ефективності навчального процесу. ua
dc.description.abstract In a pedagogical theory and practice of educational-educator process there are substantial changes, related to bringing of коректив in maintenance of technologies of studies, which must be adequate to modern economic feasibilities and to assist harmonious included of man in informative society. In this sense the computer-oriented facilities of studies are called to become the additional not mean of studies, but inalienable part of integral educational process, that considerably promote his efficiency. In the article essence of психолого-педагогічних features of the use of the computeroriented facilities of studies is reflected in higher pedagogical establishment of education. The theoretical ground of necessity of introduction of the computer-oriented facilities of studies is driven to the educational process of institute of higher. Possibilities of the computer-oriented facilities of studies are considered for the increase of efficiency of educational process. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject комп’ютерно-орієнтовані засоби навчання ua
dc.subject професійна підготовка ua
dc.subject освітній процес ua
dc.subject навчання фахових дисциплін ua
dc.subject технічні засоби навчання ua
dc.subject computer-oriented means of training ua
dc.subject professional training ua
dc.subject educational process ua
dc.subject training of disciplines ua
dc.subject technical means of training ua
dc.subject.classification 378.6:37.091.33-027.22]:004 ua
dc.title Психолого-педагогічні особливості використання комп’ютерно-орієнтованих засобів навчання у педагогічному ВНЗ ua
dc.type Article ua


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics