У статті доведено, що використання методу семантичного диференціала у комплексі зі стандартними методами оцінки навчальних досягнень учнів надає можливості більш повно визначити рівень сформованості міжпредметної компетентності учнів, оцінити результативність обраних методів та засобів педагогічного впливу. Встановлено, що запропонована методична система завдань міжпредметного змісту як засіб формування компетентності з фізики створює сприятливий емоційний фон навчально-пізнавальної діяльності учнів основної школи. Підтверджено, що в освітньому процесі основної школи учитель залишається ключовою фігурою. Не дивлячись на існування різних методик та технологій навчання фізики учнів основної школи, за учителем залишається динамічний вибір стратегій навчання, розгорнутий аналіз правильної або помилкової відповіді, визначення індивідуальних потреб або особливостей учня.
В статье доказано, что использование метода семантического дифференциала в комплексе со стандартными методами оценки учебных достижений учеников предоставляет возможности более полно определить уровень сформированности межпредметной компетентности учеников, оценить результативность избранных методов и средств педагогического влияния. Установлено, что предложенная методическая система заданий межпредметного содержания как средство формирования компетентности по физике создает благоприятный эмоциональный фон учебно-познавательной деятельности учеников основной школы. Подтверждено, что в образовательном процессе основной школы учитель остается ключевой фигурой. Несмотря на существование разных методик и технологий обучения физике учеников основной школы, за учителем остается динамический выбор стратегий обучения, развернутый анализ правильного или ошибочного ответа, определения индивидуальных потребностей или особенностей ученика.
It is well-proven in the article, that the use of method of semantic differential in a complex with the standard methods of estimation of educational achievements of students gives to possibility more fully to define the level of formed of intersubject competence of students, estimate effectiveness of select methods and facilities of pedagogical influence. It is set that the methodical system of tasks of intersubject maintenance is offered as a mean of forming of competence from physics creates the favourable emotional background of educational-cognitive activity of students of basic school. It is confirmed, that in the educational process of basic school a teacher remains a key figure. In spite of existence of different methods and technologies of studies of physics of students of basic school, after a teacher there is a dynamic choice of strategies of studies, unfolded analysis of right or erroneous answer, determination of individual necessities or features of student.