Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Педагогічні умови формування дизайн-компетентності вчителів технологій у процесі післядипломної проектно-художньої діяльності

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Бовсунівський, В. М.
dc.date.accessioned 2019-04-12T13:14:29Z
dc.date.available 2019-04-12T13:14:29Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.citation Бовсунівський, В. М. Педагогічні умови формування дизайн-компетентності вчителів технологій у процесі післядипломної проектно-художньої діяльності / В. М. Бовсунівський // Наукові записки [Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова]. Серія : Педагогічні науки : зб. наук. статей. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2017. – Вип. СXХХV (135). – С. 21-29. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/24169
dc.description.abstract У статті проектно-художня діяльність розглядається в контексті навчання технологій. Актуалізовано стан дослідження дизайн-компетентності у наукових джерелах. Розглянуто проблему підготовки вчителя технологій до формування в учнів основ матеріально-художньої культури; розкрито педагогічні умови формування дизайн-компетентності вчителів технологічної освіти в процесі післядипломної проектно-художньої діяльності на основі компетентнісного підходу. Запропоновано один із шляхів реалізації компетентнісного підходу у післядипломній освіті, який передбачає поетапне застосування методів проблемно-розвивального навчання в системі організаційних форм, яка структурно і функціонально детермінує досягнення слухачами курсів продуктивних, творчих рівнів знань, умінь, якостей. ua
dc.description.abstract In the article project-artistic activity is examined in the context of studies of technologies. The state of research of design competence is investigational in scientific sources. The problem of preparation of teacher of technologies is considered to forming for the students of base of materiallyartistic culture; the pedagogical terms of forming of competence of design of teachers of technological education are exposed in the process of project-artistic activity on the basis of competent approach. One of ways of realization of competent approach in education, which foresees stage-by-stage application of methods of problem-developing studies in the system of organizational forms, which structurally and functionally determines achievement of courses of productive, creative levels of knowledge, abilities, internalss listeners, is offered. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject дизайн-компетентність ua
dc.subject проектно-художня діяльність ua
dc.subject дизайн ua
dc.subject післядипломна педагогічна дизайн-освіта ua
dc.subject проблемно-розвивальне навчання ua
dc.subject design-competence ua
dc.subject design-artistic activity ua
dc.subject design ua
dc.subject postgraduate pedagogical designeducation ua
dc.subject problem-developing training ua
dc.subject.classification 378.011.3-051:62/69]:7.012 ua
dc.title Педагогічні умови формування дизайн-компетентності вчителів технологій у процесі післядипломної проектно-художньої діяльності ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу