Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Понятійно-термінологічний аспект природничо-наукової підготовки майбутніх психологів у вищих навчальних закладах

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Білик, В. Г.
dc.date.accessioned 2019-04-12T13:13:20Z
dc.date.available 2019-04-12T13:13:20Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.citation Білик, В. Г. Понятійно-термінологічний аспект природничо-наукової підготовки майбутніх психологів у вищих навчальних закладах / В. Г. Білик // Наукові записки [Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова]. Серія : Педагогічні науки : зб. наук. статей. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2017. – Вип. СXХХV (135). – С. 13-21. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/24168
dc.description.abstract У статті вказано, що у підготовці майбутніх психологів у вищих навчальних закладах, першочергового значення набуває установка на формування всебічно розвиненої, творчої, здатної до новаторської діяльності, самовдосконалення та саморозвитку особистості. Зазначено, що для вирішення окресленої проблеми особливої значущості набуває фундаментальна та природничо-наукова підготовка. Аналіз психолого-педагогічної літератури, проведений автором, показав відсутність єдиного тлумачення базових понять, які характеризують природничо-наукову підготовку майбутніх психологів у вищих навчальних закладах. У статті розкрито сутність понять “природничо-наукові компетенції, “природничо-наукова компетентність, природничо-наукова підготовка”. Окреслено перспективи подальших досліджень, які автор вбачає у виявленні, теоретичному обґрунтуванні та експериментальній перевірці педагогічних умов формування професійно спрямованої природничо-наукової компетентності майбутніх психологів у закладах вищої освіти (вищих навчальних закладах). ua
dc.description.abstract The article states that for future psychologists’ preparation in higher educational establishments formation of a fully developed, creative, capable to innovative activity, self-development of an individual becomes a top priority. It is noted that in order to solve the above-mentioned problem of special significance fundamental and science preparation is acquired. Analysis of psychological and pedagogical literature conducted by the author showed a lack of a unified interpretation of basic concepts that characterize science preparation of future psychologists in higher education institutions. The article reveals the essence of concepts “sciences competence”, “science competency, science preparation”. Prospects for further researches the author sees in discovery, theoretical substantiation and experimental verification of pedagogical conditions for future psychologists’ professionally oriented science competency formation in higher educational establishments. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject природничо-наукова підготовка ua
dc.subject природничо-наукова компетентність ua
dc.subject природничо-наукові компетенції ua
dc.subject science preparation ua
dc.subject science competence ua
dc.subject science competency ua
dc.subject.classification 378.091.12:159.9-051 ua
dc.title Понятійно-термінологічний аспект природничо-наукової підготовки майбутніх психологів у вищих навчальних закладах ua
dc.type Article ua


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics