Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Технологія застосування системи задач з хімії як засобу формування творчих здібностей ліцеїстів

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Ремезюк, Таміла Валеріївна
dc.date.accessioned 2011-12-08T12:08:27Z
dc.date.available 2011-12-08T12:08:27Z
dc.date.issued 2009
dc.identifier.citation Ремезюк, Таміла Валеріївна. Технологія застосування системи задач з хімії як засобу формування творчих здібностей ліцеїстів : автореферат дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / Т. В. Ремезюк ; наук. керівник Л. М. Романишина ; Нац пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ, 2009. - 21 с. ru_RU
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/240
dc.description.abstract З метою розв'язання задачі з формування творчих здібностей ліцеїстів на базі модульного принципу розроблено систему хімічних задач, яка містить вісім модулів. Задачі розподілено за спільними ознаками, а саме: з використанням поняття "масова частка", з використанням поняття "кількість речовин", з використанням газових законів, задачі для розрахунків за рівняннями хімічних реакцій, задачі стосовно сумішей твердих і газоподібних речовин, задачі з використанням поняття про закономірності перебігу хімічних реакцій, комбінованого типу, експериментальні задачі. Встановлено наявність зв'язку між типами задач у модулі, а також - між модулями. Розроблено технологію застосування системи задач з хімії як засобу формування творчих здібностей ліцеїстів, яка передбачає з'ясування мети, компонент, критеріїв, рівнів сформованості творчих здібностей, педагогічних підходів, форм і засобів, етапів, результату та педагогічних умов (достатньої мотивації навчання, забезпечення пізнавального інтересу, організацію самостійної пізнавальної діяльності, впровадження диференціації та індивідуалізації навчального процесу). За результатами проведених досліджень підтверджено вірогідність розробленої гіпотези. ru_RU
dc.description.abstract This dissertation is devoted to the very important problem of formation of a creative personality. The investigations were carried out in the natural mathematical lyceum. The system of chemical problems with modul version was worked out. All types of problems are devided into eight moduls according to mutual features. There are such problems as: the problems of using such a concept as “mass part”; gas laws, such a concept as “quantity of substance“; the problems based on calculations for chemical reactions; based on calculations for chemical reactions; based on mixture of solid and gas substances; based on concept “speed of chemical reactions”; the problems of combined types; experimental problems. Besides the connection between the types in the moduls there is a correlation between moduls. The technology of formation of pupils’ creative ebilities were worked out. It includes such items as: the aim, components, criterions, levels of formation of creative ebilities, pedagogical approaches, forms and means, stages, results and pedagogical conditions (sufficient motivation of studies, ensuring of cognitive interests, organization of an independent cognitive work; introduction of differentiation and individuality of studies). The results of investigations proved the truth of the hypothesy. ru_RU
dc.language.iso uk ru_RU
dc.publisher Видавництво НПУ імені М.Драгоманова ru_RU
dc.subject творчі здібності ru_RU
dc.subject система задач з хімії ru_RU
dc.subject методика розв’язування задач з хімії ru_RU
dc.subject педагогічна технологія ru_RU
dc.subject pupils’ creative abilities ru_RU
dc.subject a system of the tasks in Chemistry ru_RU
dc.subject methodology of the solution of the tasks in Chemistry ru_RU
dc.subject pedagogical technologies ru_RU
dc.subject.classification 372.854 ru_RU
dc.title Технологія застосування системи задач з хімії як засобу формування творчих здібностей ліцеїстів ru_RU
dc.type Other ru_RU


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics