Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Організаційно-дидактичні умови інтерактивного навчання старшокласників математики

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Федосєєв, С. Е.
dc.contributor.author Забранський, В. Я.
dc.date.accessioned 2019-04-06T10:11:32Z
dc.date.available 2019-04-06T10:11:32Z
dc.date.issued 2016
dc.identifier.citation Федосєєв, С. Е. Організаційно-дидактичні умови інтерактивного навчання старшокласників математики / С. Е. Федосєєв, В. Я. Забранський // Наукові записки [Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова]. Серія : Педагогічні науки : [збірник наукових статей]. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2016. – Вип. СXХІХ (129). – С. 230-237. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/24061
dc.description.abstract У статті досліджуються дидактичні умови організації інтерактивного навчання старшокласників математики, а саме: створення діалогічного простору, як спеціально організованого процесу спілкування під час навчання; забезпечення комфортності навчання що включає такі структурні компоненти: психологічну, інтелектуальну, фізичну комфортність; впровадження активно-poльoвої (iгpoвої) i тpeнiнгoвої opгaнiзaцiї навчання; забезпечення рефлексії під час навчання математики – як процесу і результату фіксування суб’єктами педагогічного процесу стану свого розвитку, саморозвитку і причин цього; забезпечення готовності вчителя до організації інтерактивного навчання, що включає як загально- педагогічну, методичну, організаційну, так і психологічну готовність. Пропонуються шляхи забезпечення цих організаційно-дидактичних умов, використовуючи спеціально розроблені методи інтерактивного навчання. Дається тлумачення понять “інтерактивне навчання математики”, “діалогічний простір”, “комфортність навчання”, “психологічна комфортність”, “інтелектуальна комфортність”, “фізична комфортність”. ua
dc.description.abstract The article analyzes the didactic organization conditions of senior pupils interactive teaching of mathematics: the creation of a dialogic space during the study; the providing learning and teaching comfort; the introduction of active-role (playing) and training organization of teaching; the reflexivity formation during the teaching and learning of mathematics; the ensuring teachers readiness to the organization of interactive teaching, including general educational, methodical, organizational and psychological readiness. Ways of providing organizational and pedagogical conditions, using specially developed interactive teaching methods, are offered. The interpretation of the concepts of “interactive teaching of mathematics”, “dialogical space”, “learning comfort”, “psychological comfort”, “intellectual comfort”, “physical comfort” are given. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Видавництво НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject інтерактивне навчання ua
dc.subject математика ua
dc.subject організаційно-дидактичні умови ua
dc.subject діалогічний простір ua
dc.subject комфортність навчання ua
dc.subject тренінгові технології ua
dc.subject рефлексія ua
dc.subject готовність вчителя до організації інтерактивного навчання ua
dc.subject interactive teaching and learning ua
dc.subject mathematics ua
dc.subject organizational and pedagogical conditions ua
dc.subject dialogical space ua
dc.subject learning comfort ua
dc.subject training technology ua
dc.subject reflection ua
dc.subject teacher readiness to organize interactive teaching ua
dc.subject.classification 37. 016: 51 ua
dc.title Організаційно-дидактичні умови інтерактивного навчання старшокласників математики ua
dc.title.alternative Organizational-didactic conditions of senior pupils interactive teaching of mathematics ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу