Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Критерії та показники сформованості у підлітків уявлень про щастя як особистісної самореалізації

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Уварова, Т. Ю.
dc.date.accessioned 2019-04-06T10:09:01Z
dc.date.available 2019-04-06T10:09:01Z
dc.date.issued 2016
dc.identifier.citation Уварова, Т. Ю. Критерії та показники сформованості у підлітків уявлень про щастя як особистісної самореалізації / Т. Ю. Уварова // Наукові записки [Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова]. Серія : Педагогічні науки : [збірник наукових статей]. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2016. – Вип. СXХІХ (129). – С. 223-229. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/24060
dc.description.abstract В статті висвітлено специфіку забезпечення особистісної самореалізації учнів у підлітковому віці. Наведено результати досліджень, які свідчать про те, що необхідні знання про щастя у підлітків є недостатньо сформованими. Визначено та теоретично обґрунтовано педагогічні умови, необхідні для ефективного формування у підлітків уявлень про щастя як особистісної самореалізації. Визначено та обґрунтовано критерії рівня сформованості у підлітків уявлень про щастя як особистісної самореалізації (афективно-мотиваційний, ціннісно-цільовий, когнітивно-поведінковий). Розглянуто та проаналізовано показники кожного з окреслених рівнів сформованості у підлітків уявлень про щастя як особистісної самореалізації. На підставі визначених критеріїв і показників виділено три рівні сформованості у підлітків уявлень про щастя як особистісної самореалізації: високий, середній та низький. Наведено характеристику кожного з названих критеріїв згідно з трьома рівнями сформованості у підлітків уявлень про щастя як особистісної самореалізації. ua
dc.description.abstract The article is devoted to the actual problem of personal self-realization of teenagers by forming their perceptions of happiness. The specifics of providing personal self-realization of pupils in their teens was covered. The results of studies showing that the knowledge about happiness teenagers formed not enough were given. The pedagogical conditions of necessary for the effective of formation of teenagers’ perceptions of happiness as personal self-realization were determined. Criteria for the level of formation of teenagers’ perceptions of happiness as personal self-realization (affectivemotivational- value target, cognitive-behavioral) were determined and theoretically justified. We reviewed and analyzed the performance of each of the designated levels of formation of teenagers’ perceptions of happiness as personal self-realization. Three levels of formation of teenagers’ perceptions of happiness as personal self-realization: high, medium and low – were distinguish on the basis of certain criteria and indicators. The characteristic of each of these criteria in accordance with the three levels of formation at teenagers of happiness as a personal self-realization was given. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Видавництво НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject критерії ua
dc.subject показники ua
dc.subject сформованість ua
dc.subject щастя ua
dc.subject самореалізація ua
dc.subject особистість ua
dc.subject підліток ua
dc.subject criteria ua
dc.subject indices ua
dc.subject formation ua
dc.subject happiness ua
dc.subject self-realization ua
dc.subject person ua
dc.subject teenager ua
dc.subject.classification 37.013 ua
dc.title Критерії та показники сформованості у підлітків уявлень про щастя як особистісної самореалізації ua
dc.title.alternative Criteria and indicators of formation of teenagers’ perceptions of happiness as personal self-realization ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу