У статті охарактеризовано глибину розробленості валеологічного питання рухової
активності на канві історико-педагогічної минувшини ХІХ – поч. ХХ ст. Проаналізовано
вітчизняні підходи до обґрунтування окремих аспектів досліджуваної проблематики, зроблено
акцент на необхідності підтримання оптимальних умов для зростання здорового підростаючого
покоління.
Персоніфіковано питання участі професорсько-викладацького складу Університету
св. Володимира у іноземних науково-практичних заходах ХІХ ст. з метою обговорення питань
шкільної валеології.
This article describes the depth of elaboration of the valeological question of motor activity on the
canvas of the historical and pedagogical past XIX – early. Twentieth century The domestic approaches to
the substantiation of certain aspects of the studied problem are analyzed, the emphasis is placed on the
need to maintain optimal conditions for the growth of a healthy younger generation.
Personalization of the issue of the participation of the teaching staff of the University of
St. Volodymyr in foreign scientific-practical events of the nineteenth century with the purpose of
discussing issues of school valeology.