Різноманітність явищ, що вивчаються екологією, обумовлює її широкі зв’язки з багатьма
природничими і гуманітарними науками. Великий вплив на екологію мають досягнення
математики, фізики, хімії, філософії. Розвиток екології послугував потужним імпульсом у
висуненні перед людством завдання збереження екосистем, відношення до Землі як унікальної
екосистеми, обачного, дбайливого відношення до усього живого. Для здійснення екологічної
освіти і виховання у процесі навчання фізики в загальноосвітніх навчальних закладах має бути
реалізована система провідних ідей екологічного змісту.
The variety of the phenomena which are studied by ecology stipulates her wide connections with
many natural and humanitarian sciences. Achievements of mathematics, physics, chemistry, philosophy
have a large influence on ecology. Development of ecology послугував a powerful impulse in
advancement before humanity of task of maintenance of ecosystems, attitude toward Earth as unique
ecosystem, wary, careful attitude toward all living. For realization of ecological education and education
in the process of studies of physics in general educational establishments there must be the realized
system of leading ideas of ecological maintenance.