Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Профіль компетентностей бібліотекарів з академічної доброчесності : рекомендації

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Бруй, Оксана
dc.contributor.author Савенкова, Людмила
dc.contributor.author Чуканова, Світлана
dc.date.accessioned 2019-04-04T10:02:47Z
dc.date.available 2019-04-04T10:02:47Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Бруй, О. Профіль компетентностей бібліотекарів з академічної доброчесності [Електронний ресурс] : рекомендації / О. Бруй, Л. Савенкова, С. Чуканова; за участі : О. Ляху, О. Мурашко ; рецензент : О. Гужва ; Українська бібліотечна асоціація, Науково-технічна бібліотека ім. Г. І. Денисенка Національного технічного університету України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського», Наукова бібліотека Національного педагогічного університету ім. М. П. Драгоманова, Наукова бібліотека Національного університету «Києво-Могилянська академія». – Київ : Українська бібліотечна асоціація, 2019. – Онлайновий ресурс. – 16 с. ua
dc.identifier.isbn 978-966-977740-5-7
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/24009
dc.description.abstract У рекомендаціях представлено компетентності, які необхідно розвивати бібліотекарям для активної участі у процесі формування культури академічної доброчесності, а також здійснення інформаційної підтримки з питань академічної доброчесності передусім університетської спільноти. Рекомендації розроблено та обговорено робочою групою фахівців бібліотек закладів вищої освіти в межах проекту Української бібліотечної асоціації «Культура академічної доброчесності: роль бібліотек». ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Українська бібліотечна асоціація ua
dc.subject.classification 023.4:[001:378:174.7](07) ua
dc.title Профіль компетентностей бібліотекарів з академічної доброчесності : рекомендації ua
dc.type Other ua


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Links Collection

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics