ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Нищак, І. Д. | |
dc.date.accessioned | 2019-04-02T13:49:36Z | |
dc.date.available | 2019-04-02T13:49:36Z | |
dc.date.issued | 2016 | |
dc.identifier.citation | Нищак, І. Д. Система рівнів інженерно-графічної підготовки майбутніх учителів технологій : якісно-оцінювальний аспект / І. Д. Нищак // Наукові записки [Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова]. Серія : Педагогічні науки : [збірник наукових статей]. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2016. – Вип. СXХІХ (129). – С. 123-129. | ua |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/23978 | |
dc.description.abstract | У статті виокремлено й теоретично обґрунтовано рівні інженерно-графічної підготовки майбутніх учителів технологій, чітко виражені у процесі навчально-пізнавальної діяльності студентів: низький (репродуктивний); середній (інтерпретуючий); достатній (перетворювальний); високий (творчо-дослідницький). Наведено загальну якісну характеристику (оцінку) виділених рівнів інженерно-графічної підготовки студентів. Низький рівень свідчить про здатність студента розв’язувати інженерно-графічні задачі лише згідно добре засвоєного алгоритму. Студент потребує розгорнутої й досить конкретної допомоги на кожному етапі виконання завдання. У студентів із середнім рівнем інженерно-графічної підготовки спостерігається впевненість і самостійність у процесі розв’язання лише стандартних (типових) задач. Достатній рівень вказує на здатність до самостійного відтворення і перетворення засвоєної інформацію та її застосування у нетипових навчальних ситуаціях; належне володіння основними мисленнєвими операціями. Високий рівень інженерно- графічної підготовки свідчить про самостійне, легке й невимушене розв’язання нових навчально-пізнавальних задач; яскраво виражене прагнення до особистісно-значущих досягнень і самоствердження особистості. | ua |
dc.description.abstract | The article singled out and theoretically justified the levels of engineering-graphic preparation of future teachers of technology, clearly expressed in the learning of students: low (reproductive); average (interpreting); sufficient (converting); high (creative-research). Was presents the overall qualitative characterization (evaluation) of selected levels of engineering-graphic preparation of students. A low level indicates a student’s ability to solve engineering-graphics tasks only in accord with well-learned algorithms. Students need detailed and very concrete assistance at every stage of the job. Students with middle level of engineering-graphic preparation showing confidence and independence in the process of solving only the standard (typical) tasks. Sufficient level indicates the capacity for self-reproduction and transformation of assimilated information and its application in educational atypical situations; proper ownership of basic mental operations. High level of engineering-graphic preparation indicated the ability to self-dependent and easy solving of new educational-cognitive problems; pronounced desire for personal-significant achievement and selfidentity. | ua |
dc.language.iso | uk | ua |
dc.publisher | Видавництво НПУ імені М. П. Драгоманова | ua |
dc.subject | вчитель технологій | ua |
dc.subject | інженерно-графічна підготовка | ua |
dc.subject | рівень підготовки | ua |
dc.subject | якісна характеристика | ua |
dc.subject | teacher of technology | ua |
dc.subject | engineering-graphics preparation | ua |
dc.subject | training level | ua |
dc.subject | quality characteristics | ua |
dc.subject.classification | 378.147:004:378.214 | ua |
dc.title | Система рівнів інженерно-графічної підготовки майбутніх учителів технологій : якісно-оцінювальний аспект | ua |
dc.title.alternative | System of levels of engineering-graphic preparation of future teachers of technology : qualitative-evaluation aspect | ua |
dc.type | Article | ua |