ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Курач, М. С. | |
dc.date.accessioned | 2019-04-02T11:49:07Z | |
dc.date.available | 2019-04-02T11:49:07Z | |
dc.date.issued | 2016 | |
dc.identifier.citation | Курач, М. С. Особливості визначення рівня художньо-проектних знань і умінь у майбутніх учителів технологій / М. С. Курач // Наукові записки [Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова]. Серія : Педагогічні науки : [збірник наукових статей]. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2016. – Вип. СXХІХ (129). – С. 93-101. | ua |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/23964 | |
dc.description.abstract | У статті визначаються і обґрунтовуються критерії та показники сформованості художньо-проектних знань й умінь у майбутніх учителів технологій. На основі визначених показників виокремлюються чотири рівні художньо-проектної підготовки студентів. Подається характеристика репродуктивного, частково-перетворювального, реконструктивного та творчого рівнів художньо-проектних знань і умінь майбутніх учителів технологій. Рівень сформованості художньо-проектних знань й умінь студентів встановлювався у процесі тривалих психолого-педагогічних спостережень, індивідуальних бесід з викладачами та студентами, за результатами аналізу поточної успішності студентів та виконання тестових завдань і художнього-проектних задач репродуктивного, проблемно- пошукового та творчого характеру. | ua |
dc.description.abstract | The article determines and proves the criteria and indicators of formation of art and design knowledge and skills of the future teachers of technology. Four levels of art and design students’ training are distinguished on the basis of the determined indicators. The characteristics of reproductive, partially converting, reconstructive and creative levels of art and design knowledge and skills of future teachers of technology is suggested. The level of formation of art and design knowledge and skills was set up in the process of long-term psychological and pedagogical observation, individual interviews with teachers and students, according to the analysis of the current students’ progress, doing tests, art and design tasks of reproductive, problem-search and creative nature. | ua |
dc.language.iso | uk | ua |
dc.publisher | Видавництво НПУ імені М. П. Драгоманова | ua |
dc.subject | майбутні учителі технологій | ua |
dc.subject | художньо-проектна підготовка | ua |
dc.subject | критерії оцінювання | ua |
dc.subject | рівень знань та умінь | ua |
dc.subject | тестові завдання | ua |
dc.subject | художньо-проектна задача | ua |
dc.subject | педагогічний контроль | ua |
dc.subject | future teachers of technology | ua |
dc.subject | art and design training | ua |
dc.subject | criteria of evaluation | ua |
dc.subject | the level of knowledge and skills | ua |
dc.subject | tests | ua |
dc.subject | art and design task | ua |
dc.subject | pedagogical control | ua |
dc.subject.classification | 378.146 | ua |
dc.title | Особливості визначення рівня художньо-проектних знань і умінь у майбутніх учителів технологій | ua |
dc.title.alternative | Peculiarities of determining the art and design knowledge and skills of the future teachers of technology | ua |
dc.type | Article | ua |