Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Особливості визначення рівня художньо-проектних знань і умінь у майбутніх учителів технологій

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Курач, М. С.
dc.date.accessioned 2019-04-02T11:49:07Z
dc.date.available 2019-04-02T11:49:07Z
dc.date.issued 2016
dc.identifier.citation Курач, М. С. Особливості визначення рівня художньо-проектних знань і умінь у майбутніх учителів технологій / М. С. Курач // Наукові записки [Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова]. Серія : Педагогічні науки : [збірник наукових статей]. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2016. – Вип. СXХІХ (129). – С. 93-101. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/23964
dc.description.abstract У статті визначаються і обґрунтовуються критерії та показники сформованості художньо-проектних знань й умінь у майбутніх учителів технологій. На основі визначених показників виокремлюються чотири рівні художньо-проектної підготовки студентів. Подається характеристика репродуктивного, частково-перетворювального, реконструктивного та творчого рівнів художньо-проектних знань і умінь майбутніх учителів технологій. Рівень сформованості художньо-проектних знань й умінь студентів встановлювався у процесі тривалих психолого-педагогічних спостережень, індивідуальних бесід з викладачами та студентами, за результатами аналізу поточної успішності студентів та виконання тестових завдань і художнього-проектних задач репродуктивного, проблемно- пошукового та творчого характеру. ua
dc.description.abstract The article determines and proves the criteria and indicators of formation of art and design knowledge and skills of the future teachers of technology. Four levels of art and design students’ training are distinguished on the basis of the determined indicators. The characteristics of reproductive, partially converting, reconstructive and creative levels of art and design knowledge and skills of future teachers of technology is suggested. The level of formation of art and design knowledge and skills was set up in the process of long-term psychological and pedagogical observation, individual interviews with teachers and students, according to the analysis of the current students’ progress, doing tests, art and design tasks of reproductive, problem-search and creative nature. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Видавництво НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject майбутні учителі технологій ua
dc.subject художньо-проектна підготовка ua
dc.subject критерії оцінювання ua
dc.subject рівень знань та умінь ua
dc.subject тестові завдання ua
dc.subject художньо-проектна задача ua
dc.subject педагогічний контроль ua
dc.subject future teachers of technology ua
dc.subject art and design training ua
dc.subject criteria of evaluation ua
dc.subject the level of knowledge and skills ua
dc.subject tests ua
dc.subject art and design task ua
dc.subject pedagogical control ua
dc.subject.classification 378.146 ua
dc.title Особливості визначення рівня художньо-проектних знань і умінь у майбутніх учителів технологій ua
dc.title.alternative Peculiarities of determining the art and design knowledge and skills of the future teachers of technology ua
dc.type Article ua


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Links Collection

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics