Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Модель формування вмінь постановки композицій під час підготовки майбутніх педагогів-хореографів

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Добролюбова, Н. В.
dc.date.accessioned 2019-04-02T07:40:35Z
dc.date.available 2019-04-02T07:40:35Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Добролюбова, Н. В. Модель формування вмінь постановки композицій під час підготовки майбутніх педагогів-хореографів / Н. В. Добролюбова // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2018. - Вип. 64. - С. 78-81. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/23952
dc.description.abstract У статті представлена методична розробка інноваційної моделі у вигляді комплексу задач модульного типу, в якій зроблена спроба поєднати колишні традиції і досягнення навчання з новими елементами змісту, теорії і методики хореографічної освіти. У процесі навчання використовується проектно-творча робота студентів. Саме в ній інтегрується когнітивна та креативна діяльність, активізується суб’єктна позиція. У статті розглядається комплекс умінь: аналітичних, прогностичних, проектних і рефлексивних. Завдяки цьому педагог-хореограф визначає свій індивідуальний стиль у трансляції танцю, траєкторію самоосвіти, обирає активну позицію генератора ідей і організовує професійну викладацьку діяльність на продуктивному рівні. Отже, рішення професійних завдань у підготовці педагогів-хореографів відводиться розробленню методологічних основ розвитку компетенції. ua
dc.description.abstract В статье представлена методическая разработка инновационной модели в виде комплекса задач модульного типа, в которой предпринята попытка совместить прежние традиции и достижения обучения с новыми элементами содержания, теории и методики хореографического образования. В процессе обучения используется проектно-творческая работа студентов. Именно в ней интегрируется когнитивная и креативная деятельность, активизируется субъектная позиция. В статье рассматривается комплекс умений: аналитических, прогностических, проектных и рефлексивных. Благодаря этому педагог-хореограф определяет свой индивидуальный стиль в трансляции танца, траекторию самообразования, занимает активную позицию генератора идей и организует профессиональную преподавательскую деятельность на продуктивном уровне. Таким образом, решение профессиональных задач в подготовке педагогов-хореографов отводится разработке методологических основ развития компетенции. ua
dc.description.abstract The article presents a methodical development of an innovative model in the form of a set of modular tasks, in which an attempt is made to combine the old traditions and achievements with new elements of content, theory and methodology of choreographic education. In the process of teaching, the design and creative work of students is used. It integrates cognitive and creative activity, activates the subjective position. The article deals with a complex of skills: analytical, prognostic, project and reflexive. Due to this, the teacher-choreographer determines his individual style in the translation of dance, the trajectory of self-education, takes an active position as an idea generator and organizes professional teaching activities at a productive level. Thus, the author studies the elaboration of pedagogical principles for the development of skills in solving professional problems. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject модель ua
dc.subject педагог ua
dc.subject хореографія ua
dc.subject вміння ua
dc.subject професійна підготовка ua
dc.subject хореография ua
dc.subject умения ua
dc.subject профессиональная подготовка ua
dc.subject model ua
dc.subject teacher ua
dc.subject choreography ua
dc.subject skills ua
dc.subject professional training ua
dc.subject.classification 796 ua
dc.title Модель формування вмінь постановки композицій під час підготовки майбутніх педагогів-хореографів ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу