Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Теоретичні аспекти міжпредметних звязків з української літератури у навчанні історії учнів 8-9 класів загальноосвітньої школи

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Василюк, О. С.
dc.date.accessioned 2019-03-28T14:33:24Z
dc.date.available 2019-03-28T14:33:24Z
dc.date.issued 2016
dc.identifier.citation Василюк, О. С. Теоретичні аспекти міжпредметних звязків з української літератури у навчанні історії учнів 8-9 класів загальноосвітньої школи / О. С. Василюк // Наукові записки [Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова]. Серія : Педагогічні науки : [збірник наукових статей]. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2016. – Вип. СXХІХ (129). – С. 41-49. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/23903
dc.description.abstract У статті викладено основні теоретичні положення міжпредметних зв’язків історії України з українською літературою, їхній практичний взаємозв’язок на бінарних уроках та актуальність проведення таких уроків в учнів середніх класів загальноосвітньої школи. Проаналізовано дослідження та публікації щодо питання використання міжпредметних зв’язків. Наведено шляхи підвищення рівня навчання на уроках за рахунок використання міжпредметних зв’язків та передової наукової думки. Висвітлено основні положення методики використання міжпредметних зв’язків історії України та української літератури у 8-9 класах, особливості їх застосування та використання під час проведення бінарних уроків, а також рекомендації щодо застосування міжпредметних завдань на різних етапах уроку.Як приклад елементу структури бінарного уроку історії України з українською літературою з теми “Українські історичні пісні про звитяжну боротьбу козаків з турецько-татарськими нападниками” презентовано вступне слово-звернення вчителя до учнів з порушеної проблематики. ua
dc.description.abstract The article dwells on basic theoretical concepts of interdisciplinary connections between the History of Ukraine and Ukrainian Literature, their practical interdependence at binary lessons and the relevance of these lessons to secondary school students. A number of studies and publications on the use of interdisciplinary connections have been analyzed . There have been introduced the ways to enhance learning in the classroom through the use of interdisciplinary connections and advanced science. The basic methodology points of using interdisciplinary connections between the History of Ukraine and Ukrainian Literature in 8-9 classes have been covered as well as their application at binary lessons and recommendations for the use of interdisciplinary tasks at different stages of the lesson. As an example of a part of a binary lesson structure combining the History of Ukraine with Ukrainian Literature on the topic “Ukrainian Historical Songs About Cossacks’ Victorious Struggle of the Turkish-Tatar Invaders" the teacher’s opening remarks on the aforementioned issues are presented to the students. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Видавництво НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject міжпредметні зв’язки ua
dc.subject інтегрований урок ua
dc.subject історичні факти ua
dc.subject літературні поняття ua
dc.subject методика проведення бінарного уроку ua
dc.subject структура уроку ua
dc.subject інтеграція ua
dc.subject навчальні програми ua
dc.subject шкільний процес ua
dc.subject пізнавальний інтерес ua
dc.subject interdisciplinary communication ua
dc.subject integrated lesson historical facts ua
dc.subject literaryconcepts ua
dc.subject methodsof binary lesson ua
dc.subject a lesson structure ua
dc.subject integration ua
dc.subject education programmes ua
dc.subject school process ua
dc.subject cognitive interest ua
dc.subject.classification 372.894:371.2.026 ua
dc.title Теоретичні аспекти міжпредметних звязків з української літератури у навчанні історії учнів 8-9 класів загальноосвітньої школи ua
dc.title.alternative Theoretical Aspects of interdisciplinary connection between History and Ukrainian Literature in teaching secondary school students of 8-9 classes ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу