Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Педагогічні практики в системі методичної підготовки майбутніх учителів музики

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Бодрова, Т. О.
dc.date.accessioned 2019-03-28T14:26:06Z
dc.date.available 2019-03-28T14:26:06Z
dc.date.issued 2016
dc.identifier.citation Бодрова, Т. О. Педагогічні практики в системі методичної підготовки майбутніх учителів музики / Т. О. Бодрова // Наукові записки [Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова]. Серія : Педагогічні науки : [збірник наукових статей]. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2016. – Вип. СXХІХ (129). – С. 20-28. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/23898
dc.description.abstract У статті набули висвітлення питання фахової підготовки майбутніх учителів музики, пов’язані з реалізацією виробничої функції навчально-професійної діяльності. Автором розкрито сутність практики як соціального феномену, проаналізовано роль педагогічних практик в системі методичної підготовки педагогів-музикантів, запропоновано такі критерії визначення якості продуктивних дій в роботі практиканта як успішність, ефективність, технологічність, естетичність, валеологічність. У статті сформульовано низку позитивних освітніх тенденцій, на основі яких можна прогнозувати посилення процесів взаємовпливу операціональних складових усіх блоків фахової підготовки, а саме: послідовність та етапність в оволодінні фахом, технологізація та комп’ютеризація навчання, перехід від інформативних до активних методів навчально-педагогічних дій, продуктивна взаємодія університету і школи. ua
dc.description.abstract The article describes the special training of future teachers of musicas sociated with the implementation of the production function of educational professional activity. The author analyzes the nature of practiceas a social phenomenon, the role of pedagogical practices in the system of methodical preparation music teachers, suggested criteria for determining the quality of productive actions (success, efficiency, manufacturability, aesthetics, valeological). The article defines a number of positive educational trends on the basis of which one canpredict the streng thening of processes of interaction of the operational components of allblocks special training, namely: the sequence and phasing intraining, technology and computerization of education, the transition from in formative to active methods of educational and professional action, a productive interaction between the Universityands chools. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Видавництво НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject практика ua
dc.subject якість ua
dc.subject успішність ua
dc.subject ефективність ua
dc.subject технологічність ua
dc.subject естетичність ua
dc.subject валеологічність ua
dc.subject фахова підготовка ua
dc.subject practice ua
dc.subject quality ua
dc.subject progress ua
dc.subject efficiency ua
dc.subject technologicalness ua
dc.subject aesthetically beautifulness ua
dc.subject valeologichnist’ ua
dc.subject professional preparation ua
dc.subject.classification 378.011.3 – 051:78 ua
dc.title Педагогічні практики в системі методичної підготовки майбутніх учителів музики ua
dc.title.alternative Pedagogical practices are in the system of methodical preparation of future music masters ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу