Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Становлення сучасної методики навчання педагогіки як науки та навчальної дисципліни у вищих педагогічних навчальних закладах

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Бондар, В. І.
dc.contributor.author Коханко, О. Г.
dc.date.accessioned 2019-03-28T14:24:16Z
dc.date.available 2019-03-28T14:24:16Z
dc.date.issued 2016
dc.identifier.citation Бондар, В. І. Становлення сучасної методики навчання педагогіки як науки та навчальної дисципліни у вищих педагогічних навчальних закладах / В. І. Бондар, О. Г. Коханко // Наукові записки [Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова]. Серія : Педагогічні науки : [збірник наукових статей]. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2016. – Вип. СXХІХ (129). – С. 5-19. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/23897
dc.description.abstract У статті розкриті концептуальні передумови розроблення сучасної методики навчання педагогіки, яка введена у навчальні плани бакалаврської підготовки фахівців з галузі “Освіта”, а також магістерської – для вищої школи з двох напрямів: академічного й наукового в галузі педагогічної освіти (викладач педагогіки у ВПНЗ). Виділені основні етапи становлення методики навчання педагогіки, історично пов’язані з розвитком навчальних закладів, студенти яких вивчають педагогіку, передбачену навчальними планами, а окремі готуються до її викладання (магістр педагогічної освіти, викладач педагогіки у ВНЗ). Обґрунтована доцільність віднести методику навчання педагогіки до окремої галузі педагогічної науки за спеціальністю “Теорія і методика професійної освіти”, яка має свій предмет дослідження, специфічні функції в системі педагогічних наук, багатофазову структуру змісту та інші теоретичні й методологічні атрибути. ua
dc.description.abstract In the article the conceptual background of the development of modern methods of teaching pedagogy, which was introduced into the curriculum of undergraduate training of specialists in the industry “Education”, and also master – for high schools from two directions: academic and research in the field of pedagogical education (teacher of pedagogy in ITUS). The basic stages of formation of methods of teaching pedagogy, historically linked with the development of educational institutions where the students study pedagogy, prescribed curricula, and some are preparing to teach (master of pedagogical education, teacher of pedagogy at the University). The expediency attributed to the teaching methodology of pedagogy in a separate branch of pedagogical science, specialty “Theory and methodology of professional education”, which is a subject of study, specific functions in the system of pedagogical Sciences, bhatiasevi the structure of the content and other theoretical and methodological attributes. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Видавництво НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject методика педагогіки як наука й навчальна дисципліна ua
dc.subject становлення методики педагогіки ua
dc.subject суб’єкти навчання й учіння ua
dc.subject традиційна та нова парадигма методики педагогіки ua
dc.subject методика фазової структури змісту дидактики як сучасної навчальної дисципліни ua
dc.subject methodology of pedagogy as a science and academic discipline ua
dc.subject the formation and development of the methodology of pedagogy ua
dc.subject subjects of learning and teaching ua
dc.subject traditional and new paradigm methods of pedagogy ua
dc.subject methods of the phase structure of the content and methods of didactics as a modern academic discipline ua
dc.subject.classification 378.147:37 ua
dc.title Становлення сучасної методики навчання педагогіки як науки та навчальної дисципліни у вищих педагогічних навчальних закладах ua
dc.title.alternative The development of modern methods of teaching pedagogy as a science and academic discipline ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу