ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Немчинов, Ігор Геннадійович | |
dc.date.accessioned | 2019-03-25T09:20:42Z | |
dc.date.available | 2019-03-25T09:20:42Z | |
dc.date.issued | 2014 | |
dc.identifier.citation | Немчинов, І. Г. Осмислення історії як соціальної реальності : нова парадигма філософсько-історичного знання / І. Г. Немчинов // Гілея. Історичні науки. Філософські науки. Політичні науки : науковий вісник : збірник наукових праць / гол. ред. В. М. Вашевич ; НПУ імені М. П. Драгомнова, Укр. акад. наук. – Київ : ПП «Видавництво «Гілея», 2014. - Вип. 84 (5). - С. 255-257. | ua |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/23835 | |
dc.description.abstract | Автор аналізує сучасний стан філософсько-історичного знання у контексті “нової філософії історії”. Автор робить висновок, що постмодерна філософія у сфері дослідження історії використовує минуле як поле роздумів про сьогодення. Ф. Анкерсміт, Г. Вайт, П. Рікер та інші наполягають на діалогічному характері осягнення історії. Кожний історичний наратив має право на участь у діалозі історичних оповідань без претензії на виключність. | ua |
dc.description.abstract | The author analyzes the current state of philosophical and historical knowledge in the context of the “new philosophy of history”. The author concludes, that postmodern philosophy in the study of history uses the past history as a field for the thinking about today. F. Ankersmit, H. White, P. Ricoeur and others insist on the dialogic nature of the understanding of history. Every historical narrative has the right to engage in dialogue of historical narratives without claim to exclusivity. | ua |
dc.description.abstract | Автор анализирует современное состояние философско-исторического знания в контексте “новой философии истории”. Автор делает вывод, что постмодернистская философия в сфере исследования истории использует прошлое как поле для размышлений о сегодняшнем дне. Ф. Анкерсмит, Х. Уайт, П. Рикер и другие настаивают на диалогическом характере постижения истории. Каждый исторический нарратив имеет право участвовать в диалоге исторических повествований без претензии на исключительность. | ua |
dc.language.iso | uk | ua |
dc.publisher | Видавництво "Гілея" | ua |
dc.subject | наратив | ua |
dc.subject | філософія історії | ua |
dc.subject | діалог | ua |
dc.subject | “нова філософія історії” | ua |
dc.subject | історичний факт | ua |
dc.subject | модерн | ua |
dc.subject | постмодерн | ua |
dc.subject | інтерпретація | ua |
dc.subject | міф | ua |
dc.subject | метатекст | ua |
dc.subject | narrative | ua |
dc.subject | philosophy of history | ua |
dc.subject | dialogue | ua |
dc.subject | “the new philosophy of history” | ua |
dc.subject | historical fact | ua |
dc.subject | modern | ua |
dc.subject | postmodern | ua |
dc.subject | interpretation | ua |
dc.subject | myth | ua |
dc.subject | metatext | ua |
dc.subject | нарратив | ua |
dc.subject | философия истории | ua |
dc.subject | диалог | ua |
dc.subject | “новая философия истории” | ua |
dc.subject | исторический факт | ua |
dc.subject | модерн | ua |
dc.subject | постмодерн | ua |
dc.subject | интерпретация | ua |
dc.subject | миф | ua |
dc.subject | метатекст | ua |
dc.subject.classification | 930.1 | ua |
dc.title | Осмислення історії як соціальної реальності: нова парадигма філософсько-історичного знання | ua |
dc.title.alternative | The understanding the history as the social reality: a new paradigm of philosophy of historical knowledge | ua |
dc.title.alternative | Осмысление истории как социальной реальности: новая парадигма философско-исторического знания | ua |
dc.type | Article | ua |