Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Осмислення історії як соціальної реальності: нова парадигма філософсько-історичного знання

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Немчинов, Ігор Геннадійович
dc.date.accessioned 2019-03-25T09:20:42Z
dc.date.available 2019-03-25T09:20:42Z
dc.date.issued 2014
dc.identifier.citation Немчинов, І. Г. Осмислення історії як соціальної реальності : нова парадигма філософсько-історичного знання / І. Г. Немчинов // Гілея. Історичні науки. Філософські науки. Політичні науки : науковий вісник : збірник наукових праць / гол. ред. В. М. Вашевич ; НПУ імені М. П. Драгомнова, Укр. акад. наук. – Київ : ПП «Видавництво «Гілея», 2014. - Вип. 84 (5). - С. 255-257. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/23835
dc.description.abstract Автор аналізує сучасний стан філософсько-історичного знання у контексті “нової філософії історії”. Автор робить висновок, що постмодерна філософія у сфері дослідження історії використовує минуле як поле роздумів про сьогодення. Ф. Анкерсміт, Г. Вайт, П. Рікер та інші наполягають на діалогічному характері осягнення історії. Кожний історичний наратив має право на участь у діалозі історичних оповідань без претензії на виключність. ua
dc.description.abstract The author analyzes the current state of philosophical and historical knowledge in the context of the “new philosophy of history”. The author concludes, that postmodern philosophy in the study of history uses the past history as a field for the thinking about today. F. Ankersmit, H. White, P. Ricoeur and others insist on the dialogic nature of the understanding of history. Every historical narrative has the right to engage in dialogue of historical narratives without claim to exclusivity. ua
dc.description.abstract Автор анализирует современное состояние философско-исторического знания в контексте “новой философии истории”. Автор делает вывод, что постмодернистская философия в сфере исследования истории использует прошлое как поле для размышлений о сегодняшнем дне. Ф. Анкерсмит, Х. Уайт, П. Рикер и другие настаивают на диалогическом характере постижения истории. Каждый исторический нарратив имеет право участвовать в диалоге исторических повествований без претензии на исключительность. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Видавництво "Гілея" ua
dc.subject наратив ua
dc.subject філософія історії ua
dc.subject діалог ua
dc.subject “нова філософія історії” ua
dc.subject історичний факт ua
dc.subject модерн ua
dc.subject постмодерн ua
dc.subject інтерпретація ua
dc.subject міф ua
dc.subject метатекст ua
dc.subject narrative ua
dc.subject philosophy of history ua
dc.subject dialogue ua
dc.subject “the new philosophy of history” ua
dc.subject historical fact ua
dc.subject modern ua
dc.subject postmodern ua
dc.subject interpretation ua
dc.subject myth ua
dc.subject metatext ua
dc.subject нарратив ua
dc.subject философия истории ua
dc.subject диалог ua
dc.subject “новая философия истории” ua
dc.subject исторический факт ua
dc.subject модерн ua
dc.subject постмодерн ua
dc.subject интерпретация ua
dc.subject миф ua
dc.subject метатекст ua
dc.subject.classification 930.1 ua
dc.title Осмислення історії як соціальної реальності: нова парадигма філософсько-історичного знання ua
dc.title.alternative The understanding the history as the social reality: a new paradigm of philosophy of historical knowledge ua
dc.title.alternative Осмысление истории как социальной реальности: новая парадигма философско-исторического знания ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу