Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Польська і російська моделі проведення освітньої політики у кінці XVIII – на початку XIX ст.

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Горохов, Сергій Вікторович
dc.date.accessioned 2019-03-22T12:39:32Z
dc.date.available 2019-03-22T12:39:32Z
dc.date.issued 2014
dc.identifier.citation Горохов, С. В. Польська і російська моделі проведення освітньої політики у кінці XVIII – на початку XIX ст. / С. В. Горохов // Гілея. Історичні науки. Філософські науки. Політичні науки : науковий вісник : збірник наукових праць / гол. ред. В. М. Вашевич ; НПУ імені М. П. Драгомнова, Укр. акад. наук. – Київ : ПП «Видавництво «Гілея», 2014. - Вип. 83 (4). - С. 127-132. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/23803
dc.description.abstract На матеріалах праць дореволюційних дослідників та документах міністерства народного просвітництва, розглядаються польська та російська моделі проведення освітньої політики у кінці XVIII – на поч. XIX століття. Автор намагається проаналізувати політичні умови та методи створення польської та російської системи освіти та визначити їх характерні риси атакож, встановити, які цілі і завдання переслідував кожен з учасників цього процесу. В статті здійснено порівняння та встановлено як позитивні, так і негативні аспекти практичної сторони роботи освітніх моделей. Основна увага приділена ролі представників, як польської так і російської спільноти, та встановлено їх безпосереднє місце у процесі проведення освітньої політики. Окремо розглянуто процес адаптації до нових реформаторських заходів на регіональному рівні. В статті наведено статистичні данні, які свідчать про реальні результати роботи місцевих органів управління освітою. ua
dc.description.abstract Polish and Russian model of educational policy at the end of XVIII – at the beginning of XIX century is investigated in the article on the materials of prerevolutionary researchers, periodicals and documents of the Ministry of education. The author tries to analyze the political conditions and methods of forming the Polish and Russian educational system, to determine the characteristics of Russian and Polish educational policy and find out what goals and objectives each of the participants of this process were pursued. Both positive and negative aspects of the educational models’ practical side are compared in the article. Emphasis is placed on the role of the Polish and Russian communities’ representatives, and their place in the process of educational policy is defined. Besides, the process of adaptation to the new reforms at the regional level is analyzed. The article presents statistics to show real results of the local education authorities. ua
dc.description.abstract На материалах трудов дореволюционных исследователей, документах министерства народного просвещения, рассматривается польская и русская модель проведения образовательной политики в конце XVIII – нач. XIX века. Автор пытается проанализировать политические условия и методы создания польской и российской системы образования, определить характерные черты русской и польской образовательной политики и установить, какие цели и задачи преследовал каждый из участников этого процесса. В статье проведено сравнение и установлены как положительные, так и отрицательные аспекты практической стороны работы образовательных моделей. Основное внимание уделено роли представителей, как польского, так и русского сообщества, и определено их непосредственное место в процессе проведения образовательной политики. Отдельно рассмотрен процесс адаптации к новым реформаторским мероприятиям на региональном уровне. В статье приведены статистические данные, которые свидетельствуют о реальных результатах работы местных органов управления образованием. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Видавництво "Гілея" ua
dc.subject комісія ua
dc.subject фундуш ua
dc.subject візітатор ua
dc.subject округ ua
dc.subject міністерство ua
dc.subject університет ua
dc.subject гімназія ua
dc.subject училище ua
dc.subject устав ua
dc.subject прикази ua
dc.subject едукація ua
dc.subject академія ua
dc.subject школа ua
dc.subject commission ua
dc.subject fundush ua
dc.subject vizitator ua
dc.subject county ua
dc.subject ministry ua
dc.subject university ua
dc.subject high school ua
dc.subject college ua
dc.subject regulations ua
dc.subject education ua
dc.subject academy ua
dc.subject school ua
dc.subject комиссия ua
dc.subject фундуш ua
dc.subject визитатор ua
dc.subject округ ua
dc.subject министерство ua
dc.subject университет ua
dc.subject гимназия ua
dc.subject училище ua
dc.subject устав ua
dc.subject приказы ua
dc.subject едукация ua
dc.subject академия ua
dc.subject школа ua
dc.subject.classification 94(477):352.07:338.43 “178/180” ua
dc.title Польська і російська моделі проведення освітньої політики у кінці XVIII – на початку XIX ст. ua
dc.title.alternative Polish and Russian models of educational policy at the end of XVIII – beginning of XIX century ua
dc.title.alternative Польская и российская модели проведения образовательной политики в конце XVIII – нач. XIX ст. ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу