Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Тренінг як засіб виховання поваги до дитини у майбутніх учителів

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Павицька, К. М.
dc.date.accessioned 2019-03-22T12:02:02Z
dc.date.available 2019-03-22T12:02:02Z
dc.date.issued 2012
dc.identifier.citation Павицька, К. М. Тренінг як засіб виховання поваги до дитини у майбутніх учителів / К. М. Павицька // Наукові записки [Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова]. Серія : Педагогічні та історичні науки : [збірник наукових статей]. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2012. – Вип. СIІІ (103). – С. 174-180. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/23800
dc.description.abstract У статті теоретично обґрунтовано сутність тренінгової роботи, проаналізовано методичні основи та основні переваги використання тренінгового методу у вихованні у майбутніх учителів поваги до дитини. Визначено основні навички, уміння та якості, що формуються у процесі тренінгових занять, які необхідні для встановлення у майбутніх учителів шанобливих взаємин із дітьми. ua
dc.description.abstract The article deals with theoretically based essence of training work. Methodical bases and main advantages of using of training method in upbringing of respect for child in future teachers are analyzed. The main skills, abilities and qualities that are formed during trainings and are very important for creating respectful relations with children are determined. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Видавництво НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject майбутні вчителі ua
dc.subject виховання ua
dc.subject повага до дитини ua
dc.subject тренінг ua
dc.subject future teachers ua
dc.subject upbringing ua
dc.subject respect for child ua
dc.subject training ua
dc.title Тренінг як засіб виховання поваги до дитини у майбутніх учителів ua
dc.title.alternative Training methods as an effective way of upbringing of respect for child in future teachers ua
dc.type Article ua


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics