ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Кобрій, О. М. | |
dc.date.accessioned | 2019-03-22T11:52:53Z | |
dc.date.available | 2019-03-22T11:52:53Z | |
dc.date.issued | 2012 | |
dc.identifier.citation | Кобрій, О. М. Побудова концепції змісту педагогічних дисциплін у контексті системного підходу до його формування / О. М. Кобрій // Наукові записки [Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова]. Серія : Педагогічні та історичні науки : [збірник наукових статей]. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2012. – Вип. СIІІ (103). – С. 141-147. | ua |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/23793 | |
dc.description.abstract | У статті на основі сучасного стану розробки методології в педагогіці та системного підходу до визначення змісту педагогічних дисциплін побудовано його цілісну концепцію та розглянуто її у системі підготовки не лише вчителя, а фахівця будь-якого профілю. Розкрито можливості його реалізації на практиці та відображення у відповідних результатах становлення майбутнього фахівця. | ua |
dc.description.abstract | On the basis of the current state of the development of methodology in pedagogy and on the basis of the system approach to determining the content of pedagogical disciplines, the author of the article builds a holistic conception of this content and considers it in the training system of not only a teacher but a specialist of any type. The article also discovers the possibility of its realization in practice and its display in the corresponding results of training a future specialist. | ua |
dc.language.iso | uk | ua |
dc.publisher | Видавництво НПУ імені М. П. Драгоманова | ua |
dc.subject | методологія | ua |
dc.subject | концепція змісту педагогічних дисциплін | ua |
dc.subject | системний підхід | ua |
dc.subject | форми | ua |
dc.subject | методи | ua |
dc.subject | результати реалізації змісту | ua |
dc.subject | майбутній фахівець | ua |
dc.subject | methodology | ua |
dc.subject | conception of the content of pedagogical disciplines | ua |
dc.subject | a system approach | ua |
dc.subject | forms | ua |
dc.subject | methods | ua |
dc.subject | results of the content realization | ua |
dc.subject | a future specialist | ua |
dc.title | Побудова концепції змісту педагогічних дисциплін у контексті системного підходу до його формування | ua |
dc.title.alternative | Development of the сonception of the сontent of рedagogical disciplines in the context of the system approach towards its formation | ua |
dc.type | Article | ua |