Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Комунікативна компетентність майбутнього вчителя початкової школи як психолого-педагогічна проблема

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Кипиченко, Н. С.
dc.date.accessioned 2019-03-21T15:00:48Z
dc.date.available 2019-03-21T15:00:48Z
dc.date.issued 2012
dc.identifier.citation Кипиченко, Н. С. Комунікативна компетентність майбутнього вчителя початкової школи як психолого-педагогічна проблема / Н. С. Кипиченко // Наукові записки [Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова]. Серія : Педагогічні та історичні науки : [збірник наукових статей]. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2012. – Вип. СIІІ (103). – С. 126-131. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/23783
dc.description.abstract У статті розглянуто основні підходи вчених до визначення сутності та структури комунікативної компетентності; уточнено сутність та зміст поняття “комунікативна компетентність учителя початкової школи”, визначено структурні компоненти комунікативної компетентності вчителя початкової школи. ua
dc.description.abstract The article reviews the main approaches of domestic and foreign scientists to determine the nature and structure of communicative competence, the essence and meaning of “communicative competence of primary school teachers” defined structural components of communicative competence of primary school teacher. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Видавництво НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject компетентність ua
dc.subject комунікативна компетентність майбутнього вчителя початкової школи ua
dc.subject мовна компетенція ua
dc.subject мовленнєва компетенція ua
dc.subject соціолінгвістична компетенція ua
dc.subject competence ua
dc.subject communicative competence of primary school teachers ua
dc.subject language competence ua
dc.subject sociolinguistic competence ua
dc.title Комунікативна компетентність майбутнього вчителя початкової школи як психолого-педагогічна проблема ua
dc.title.alternative Communicative competence of future primary school teachers as a psychological and pedagogical problem ua
dc.type Article ua


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Links Collection

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics