Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Підвищення ефективності внутрісеместрового контролю знань майбутніх вчителів початкової школи (на матеріалі теорії освіти і навчання)

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Вонсович, Валентина Павлівна
dc.date.accessioned 2019-03-19T12:20:00Z
dc.date.available 2019-03-19T12:20:00Z
dc.date.issued 1998
dc.identifier.citation Вонсович, Валентина Павлівна. Підвищення ефективності внутрісеместрового контролю знань майбутніх вчителів початкової школи (на матеріалі теорії освіти і навчання) : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.01 - теорія та історія педагогіки / Вонсович Валентина Павлівна ; [наук. кер. Бондар Володимир Іванович] ; Нац пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ, 1998. - 19 с. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/23696
dc.description.abstract Диссертация посвящена вопросам организации внутрисеместрового контроля знаний студентов с целью повышения ка­чества их знаний. В диссертации уточнено понятие эффектив­ности обучения и контроля качества знаний будущих учителей начальной школы. Впервые обоснована специфика построения обучающих модулей по дидактике, выделены их разновиды в зависимости от компонентного состава теории образования и обучения, ее структуры, а также логики и последовательности усвоения дидактических знаний и умений. Предложены крите­рии внутрисеместрового. контроля качества знаний, которые яв­ляются специфическими для модульно-рейтинговой системы их усвоения и оценивания. Их используют преподаватели педаго­гики, студенты специальности при самоконтроле результатов ус­воения. ua
dc.description.abstract The dissertation is dedicated to the organizational questions of the intraterm control of students’ knowledge with the purpose of increasing the quality of their knowledge. In this dissertation the conception of effectiveness of the control and the knowledge qual­ ity of intending teachers of primary school is made more exact. The particularity of the construction of teaching modules on didactics is substantiated, their different types are distinguished in relation to component composition of Theory of Education, its structure, logic and succession of learning. The intraterm control criteria of knowledge quality are proposed, which are specific for module-rat­ ing system of mastering and appraisement and which are used by teachers of Pedagogics, students of this spesiality during self-con­ trol of the learning results. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Видавництво НПУ імені М.П. Драгоманова ua
dc.subject модуль ua
dc.subject навчальний модуль ua
dc.subject модульне на­вчання ua
dc.subject рейтинг ua
dc.subject рейтингове оц!нювання ua
dc.subject внутрісеместровий контроль ua
dc.subject поточний контроль ua
dc.subject ефективність навчання ua
dc.subject якість знань ua
dc.subject module ua
dc.subject teaching module ua
dc.subject module teaching ua
dc.subject rating appaisement ua
dc.subject intraterm control ua
dc.subject current and final control ua
dc.subject effectiveness of studying ua
dc.subject knowledge quality ua
dc.subject.classification 378.937 (477) ua
dc.title Підвищення ефективності внутрісеместрового контролю знань майбутніх вчителів початкової школи (на матеріалі теорії освіти і навчання) ua
dc.type Other ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу