Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Стимулювання екологічної активності молодших школярів (на матеріалах уроків мови і читання)

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Волошина, Ганна Петрівна
dc.date.accessioned 2019-03-18T14:18:24Z
dc.date.available 2019-03-18T14:18:24Z
dc.date.issued 1995
dc.identifier.citation Волошина, Ганна Петрівна. Стимулювання екологічної активності молодших школярів (на матеріалах уроків мови і читання) : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.01 - теорія та історія педагогіки / Волошина Ганна Петрівна ; [наук. керівник Киричук Олена Іванівна] ; УДПУ ім. М. П. Драгоманова. - Киев, 1995. - 24 с. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/23660
dc.description.abstract The author, while unilizing the ecological activity of elementary school pupils personality notion, its inside and outside stimulating factors uorked out major methods of elementary shcool pupils ecological activity stimulation in gene­ral school pupils ecological activity, stimulation In general shcool training process efficiency of which experimentally provable. Close attention is attached to the ways of influence on affective, cognizable, axiological and praxiological com­ ponents of personality, based on З-level model which create necessary grounds for increasing pupils ecological activity and promote responsible attitude to environment. ua
dc.description.abstract На основании определения понятия " экологическая активность личности младшего школьника", её структурных ком­понентов, внешних и внутренних условий её активизации разра­ботана методика стимулирования биологической активности детей младшего школьного возраста в условиях учебно-воспитательного процесса общеобразовательной школы, эффективность которой проверена экспериментально. Установлено, что воздействие определенных, форы, ме­тодов и приемов на эффективный, когнитивный, аксиологический и праксеологический компоненты активности личности, которая базируется на трехуровневой модели, создает предпосылки для повышения уровней экологической активности школьников и спо­собствует формированию ответственного отношения к окружающей природной среде. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Видавництво УДПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject екологічна освіта і виховання ua
dc.subject еколо­гічна культура ua
dc.subject екологічна активність ua
dc.subject стимулювання ua
dc.subject молодший шкільний вік ua
dc.title Стимулювання екологічної активності молодших школярів (на матеріалах уроків мови і читання) ua
dc.type Other ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу