Публікація: Поняття менеджер і управління освіти в диференціації сутнісного змісту
Вантажиться...
Дата
Автори
Марусинець, М. М.
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова
Анотація
У статті поняття “менеджер” і “управління” розкрито з позицій диференціації змістового
поля їх трактування в психолого-педагогічних дослідженнях українських та зарубіжних учених.
Визначено їх сутнісні ознаки та особливості, схарактеризовано основні напрями та підходи.
Вказано на роль тренінгу у розвитку й формуванні управлінських якостей.
In this article the term “manager” and “management” series of positions of differentiation semantic field of interpretation in psychological and educational research Ukrainian and foreign scientists. Determined their essential features and characteristics, Author determined the main directions and approaches. Specified the role of training in the development and formation of managerial skills.
In this article the term “manager” and “management” series of positions of differentiation semantic field of interpretation in psychological and educational research Ukrainian and foreign scientists. Determined their essential features and characteristics, Author determined the main directions and approaches. Specified the role of training in the development and formation of managerial skills.
Опис
Ключові слова
менеджер, управління, освіта, технології управління, manager, control, education, technology management
Бібліографічний опис
Марусинець, М. М. Поняття менеджер і управління освіти в диференціації сутнісного змісту / М. М. Марусинець // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2016. - Вип. 55. – С. 137-143.