Перегляд № 1 по назві

Сортувати по: Порядок: Результати:

  • Корсак, К. (Видавництво "Майстер-клас", 2005)
    Перехід до суспільства знань потребує формуван ня у молоді філософії нанотехнологій. Для цього слід долучити до наявних предметів інформацію про найновіші відкриття точних наук, а також застосу вати запропонований авторський ...
  • Добронравова, І. (Видавництво "Майстер-клас", 2005)
    Наука як пізнання тісно пов'язана з наукою як культурою, тобто з освітою, відтворюючою самих суб'єктів науки. Неминучий розрив між науковими інноваціями і освітніми традиціями стає особливо очевидним під час наукових ...
  • Андрущенко, Віктор Петрович (Видавництво НПУ ім. М.П. Драгоманова, 2005)
    У статті розглядаються проблеми, пов'язані з пошуками нової парадигми підготовки людини до життя, яка б забезпечила не лише адаптивне став лення людини до дійсності, але й розвиток самої дійсності у відповідності до ...
  • Михальченко, М. (Видавництво "Майстер-клас", 2005)
    У статті розглядається місце філософії освіти в соціокультурній теорії, її вплив на освітню політику держави та інститутів громадянського суспільства.
  • Шевченко, В. (Видавництво "Майстер-клас", 2005)
    Стаття розглядає предметне поле філософії освіти. Розмежовуються філософія освіти і прикме ти освітньої філодокси, вказується її дезорієнтуюча роль в освіті. Стверджується, що основним завдан ням філософії освіти є ...
  • Ящук, Т. (Видавництво "Майстер-клас", 2005)
    Необхідність переосмислення призначеності і функцій філософського знання у сучасній системі освіти в зв'язку з радикальними суспільними перетво реннями в нашій країні актуалізує проблему визна чення змісту, структури і ...