Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Тарасун, Валентина Володимирівна
dc.date.accessioned 2019-02-27T08:15:54Z
dc.date.available 2019-02-27T08:15:54Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Тарасун, В. В. Аутологія: теорія і практика : підручник / В. В. Тарасун – Київ : «Вадекс», 2018. – 590 с. ua
dc.identifier.isbn 978-966-9725-41-7
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/23367
dc.description.abstract У підручнику висвітлено досягнення науки, перспективи практики і проблеми аутології – розділу корекційної педагогіки і спеціальної психології, присвяченого вирішенню питань розвитку, навчання і соціалізації дітей з аутизмом. Розкрито сучасні медико-психолого-педагогічні і нейропсихологічні підходи до вивчення розладів аутичного спектру (РАС). Представлено загальноприйняті, традиційні, а також авторські методики діагностики особливостей розвитку дитини з аутизмом. Висвітлено систему інтенсифікації корекції розвитку дітей з РАС: різновиди підходів; дорожню карту аутологічної допомоги; методики корекції соціально-емоційного і комунікативно-мовленнєвого розвитку дитини з РАС. Розкрито зміст, значення і методичну реалізацію сучасного нейропсихологічного напряму аутологічної допомоги дітям з РАС. Підручник адресується студентам, науковцям, а також корекційним педагогам, логопедам, спеціальним і клінічним психологам, які здійснюють навчання і соціалізацію дітей з РАС в умовах спеціальної та інклюзивної освіти. Водночас є кориснимупідготовці вчителя початкових класів загальноосвітньої школи до професійної діяльності в умовах інклюзивної освіти. Підручник може допомогти батькам дітей з особливостями в розвитку конструктивно діяти з фахівцями у вирішенні спільних завдань розвитку і соціалізації дитини. ua
dc.description.abstract The textbook highlights the achievements of science, the prospects of practice and the problems of autology - the section of correctional pedagogy and special psychology, devoted to solving the issues of development, teaching and socialization of children with autism. The modern medical-psychological-pedagogical and neuropsychological approaches to the study of autism spectrum disorders (PACs) are revealed. The conventional, traditional, as well as author's methods of diagnosing the peculiarities of development of a child with autism are presented. The system of intensification of correction of children development with PAC is highlighted: variants of approaches; road map of auto help; Methods of correction of social-emotional and communicative-speech development of the child from the PAC. The content, significance and methodical realization of modern neuropsychological direction of autologous help to children from PAC is revealed. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher «Вадекс» ua
dc.subject аутологія ua
dc.subject діти з аутизмом ua
dc.subject діагностика ua
dc.subject інтенсифікація корекції розвитку ua
dc.subject нейропсихологічні напрями допомоги ua
dc.subject autology ua
dc.subject children with autism ua
dc.subject diagnostics ua
dc.subject intensification of correction of development ua
dc.subject neuropsychological directions of assistance ua
dc.subject.classification 159.922.76:616.896](075.8) ua
dc.title Аутологія: теорія і практика ua
dc.type Book ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу