У підручнику на рівні сучасної корекційної педагогіки і спеціальної психології висвітлено загальні питання логодидактики. Розкрито зміст сучасних моделей навчання, їхні принципи, форми і методи. Представлено традиційний і новітній методи оцінювання навчальних досягнень дітей дошкільного та молодшого шкільного віку, визначено провідні та основні причини труднощів у їхньому навчанні. Викладено зміст і методи інтенсифікації процесу навчання: розвиток сукцесивно-симультанних синтезів, формування навчальних здібностей, застосування нетрадиційних методів навчання писемного мовлення, урахування провідного когнітивного стилю дитини.
In the textbook on the level of modern correctional pedagogy and special psychology, the general issues of logodidactics are covered. The contents of modern educational models, their principles, forms and methods are revealed. The main and main causes of difficulties in their education are determined. The content and methods of intensification of the learning process are described: the development of succession-symmetries synthesis, formation of educational abilities, the use of non-traditional methods of teaching written speech, taking into account the leading cognitive style of the child.