Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Антиномії розвитку богословської освіти в пострадянській Україні

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Хромець, Віталій Леонідович
dc.date.accessioned 2019-02-20T09:34:46Z
dc.date.available 2019-02-20T09:34:46Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Хромець, В. Л. Антиномії розвитку богословської освіти в пострадянській Україні / В. Л. Хромець // Гілея. Історичні науки. Філософські науки. Політичні науки : науковий вісник : збірник наукових праць / Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - Київ : Гілея, 2018. - Вип. 134 (7). - С. 311-317. ua
dc.identifier.issn 2076-1554
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/23290
dc.description.abstract Метою дослідження є аналіз та деталізація процесів врегулювання нормативно–правового забезпечення щодо богословської освіти в Україні. Процес регулювання та нормативно–правового забезпечення богословської освіти в Україні пройшов досить складний шлях. Важливим учасником у вирішенні питань нормативно–правового забезпечення та законодавчого врегулювання питань богословської освіти відіграла та відіграє Громадська рада з питань співпраці з церквами і релігійними організаціями при Міністерстві освіти і науки України. Даний консультативно–дорадчий орган протягом десяти років з дня створення займає активну позицію та здійснює ряд ініціатив щодо визнання богослов’я повноцінною галуззю в навчально– науковому середовищі. В дослідженні застосовані методи аналізу, синтезу, компаративного аналізу, історичного аналізу, узагальнення та метод системного підходу при розгляді явища богословської освіти в Україні. Основні одержані висновки відображають отримані дані шляхом аналізу антиномій розвитку богословської освіти в пострадянській Україні шляхом узагальнення тих процесів, які були пов’язані з нормативно–правовим забезпеченням богословської освіти та її закріпленням в навчально–науковому середовищі України. ua
dc.description.abstract The purpose of the study is to analyze and detail the processes of regulating the legal and regulatory provision of theological education in Ukraine. The process of regulation and legal provision of theological education in Ukraine has been a rather difficult path. The Public Council on Cooperation with Churches and Religious Organizations under the Ministry of Education and Science of Ukraine has played and is playing an important role in resolving the issues of regulatory and legal support and legislative regulation of theological education issues. This advisory body within ten years since the day of establishment takes an active position and carries out a number of initiatives to recognize theology as a full–fledged branch in the educational and scientific environment. The research uses methods of analysis, synthesis, comparative analysis, historical analysis, generalization and the system approach method when considering the phenomenon of theological education in Ukraine. The main conclusions obtained reflect the obtained data by analyzing the antinomies of the development of theological education in post–Soviet Ukraine by generalizing those processes that were associated with the legal and regulatory provision of theological education and its consolidation in the educational and scientific environment of Ukraine. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Видавництво "Гілея" ua
dc.subject богослов’я ua
dc.subject богословська освіта в Україні ua
dc.subject антиномії ua
dc.subject нормативно–правове забезпечення ua
dc.subject theology ua
dc.subject theological education in Ukraine ua
dc.subject antinomies ua
dc.subject regulatory support ua
dc.subject.classification 2–1/9:37:027.7:378 ua
dc.title Антиномії розвитку богословської освіти в пострадянській Україні ua
dc.title.alternative Antinomies of the development of theological education in post–Soviet Ukraine ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу