ISSN: 2310-8290
dc.contributor.author | Балаєва, К. С. | |
dc.date.accessioned | 2019-02-13T10:49:17Z | |
dc.date.available | 2019-02-13T10:49:17Z | |
dc.date.issued | 2013 | |
dc.identifier.citation | Балаєва, К. С. Професіографічний підхід до організації професійної підготовки педагогів дошкільного профілю / К. С. Балаєва // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 16 : Особистість вчителя : проблеми теорії і практики : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2013. – Вип. 21 (31). – С. 6-9. | ua |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/23104 | |
dc.description.abstract | У статті зроблено спробу довести важливість професіографічного підхіду у процесій пробудови професійної підготовки педагогів дошкільного профілю, висвітлено поняття: “професіографія”, “професіограма”, “психограма”, розглянуто складові професіограм. | ua |
dc.description.abstract | This article attempts to demonstrate the importance professiographic probudovyapproach in the process of training teachers of preschool profile highlights the concept: “professiography”, “professiogramma”, “psychogramma” the components professiogram. | ua |
dc.language.iso | uk | ua |
dc.publisher | Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова | ua |
dc.subject | компетентнісний підхід | ua |
dc.subject | професіографічний підхід | ua |
dc.subject | професіографія | ua |
dc.subject | професіограма | ua |
dc.subject | психограма | ua |
dc.subject | Competence approach | ua |
dc.subject | professiographic approach | ua |
dc.subject | professiography | ua |
dc.subject | professiogramma | ua |
dc.subject | psychogramma | ua |
dc.subject.classification | 378.14 | ua |
dc.title | Професіографічний підхід до організації професійної підготовки педагогів дошкільного профілю | ua |
dc.type | Article | ua |