У статті розглядається проблема ДЦП та дизартрії з метою визначення оптимальної методики для подолання мовленнєвих вад дітей з дизартрією. Взявши до уваги висновки І. П. Павлова щодо розвитку моторики дитини, ми зможемо прискорити та значно поліпшити підготовку дітей-дизартриків до навчання та визначити арсенал засобів фізичного виховання для ефективного впливу на корекцію мовленнєвого порушення.
Статья рассматривает проблему ДЦП и дизартрии с целью определения оптимальной методики в преодолении речевых нарушений детей из дизартрией. Приняв во внимание выводы И. П. Павлова о развитии моторики ребенка, мы сможем ускорить и значительно улучшить подготовку детей-дизартриков к учебе и определить комплекс физического воспитания для эффективного влияния на коррекцию речевого нарушения.
In the article the problem of DCP and dizartrii is examined with the purpose of determination of optimum method for overcoming of vocal defects of children with dizartrieyu. Taking into account the conclusions of I. P. Pavlova in relation to development of motoriki of child, we will be able to accelerate and considerably improve preparation of children-dizartrikiv to the studies and define the arsenal of facilities of physical education for effective influence on the correction of vocal violation.