ISSN: 2310-8290
dc.contributor.author | Білянська (Скиба), Марія Михайлівна![]() |
|
dc.date.accessioned | 2019-02-12T08:54:48Z | |
dc.date.available | 2019-02-12T08:54:48Z | |
dc.date.issued | 2016 | |
dc.identifier.citation | Білянська (Скиба), М. М. Формування готовності майбутніх учителів біології до організації екологічної діяльності в школі : методичний аспект / М. М. Білянська (Скиба) // Збірник наукових праць [Херсонського державного університету]. Педагогічні науки. - Херсон, 2016. - Вип. 73(2). - С. 61-66. | ua |
dc.identifier.issn | 2413-1865 | |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/23039 | |
dc.description.abstract | У статті розкрито суть поняття “готовність майбутніх учителів біології до еколого-педагогічної діяльності” як результату професійної підготовки вчителя. Виокремлено методи та технології формування готовності студентів до еколого-педагогічної діяльності – словесні методи, дослідницький, проблемне навчання, інтерактивні методи і технології, творчі завдання. | ua |
dc.description.abstract | В статье раскрыта суть понятия «готовность будущих учителей биологии к эколого-педагогической деятельности» как результата профессиональной подготовки учителя. Выделены методы и технологии формирования готовности студентов к эколого-педагогической деятельности – словесные методы, исследовательский, проблемное обучение, интерактивные методы и технологии, творческие задания. | ua |
dc.description.abstract | The article explains the concept of “training process of future biology teachers that is aimed to organize ecological activity at school” as a result of effective specialization training. It was also emphasized that some methods and technology that are especially useful for formation of students’ preparedness to ecologo-pedagogical activity – verbal method, research method, interactive methods and technology (discussion, “aquarium”, “carousel”, “scroll saw”, “method Press”, “case-method” etc.), terms of creative engagement, and discovery teaching. | ua |
dc.language.iso | uk | ua |
dc.publisher | Херсонський державний університет | ua |
dc.subject | еколого-педагогічна діяльність | ua |
dc.subject | готовність до еколого-педагогічної діяльності | ua |
dc.subject | майбутні вчителі біології | ua |
dc.subject | методи навчання | ua |
dc.subject | технології навчання | ua |
dc.subject | форми організації навчання | ua |
dc.subject | види завдань | ua |
dc.subject | эколого-педагогическая деятельность | ua |
dc.subject | готовность к эколого-педагогической деятельности | ua |
dc.subject | будущие учителя биологии | ua |
dc.subject | методы обучения | ua |
dc.subject | технологии обучения | ua |
dc.subject | формы организации обучения | ua |
dc.subject | виды заданий | ua |
dc.subject | еcologo-pedagogical activity | ua |
dc.subject | preparedness to the ecologo-pedagogical activity | ua |
dc.subject | future biology teachers | ua |
dc.subject | training methods | ua |
dc.subject | educational technology | ua |
dc.subject | organizational form of studying | ua |
dc.subject | types of tasks | ua |
dc.subject.classification | 378.011.3-051:57 | ua |
dc.title | Формування готовності майбутніх учителів біології до організації екологічної діяльності в школі: методичний аспект | ua |
dc.type | Article | ua |