Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Формування готовності майбутніх учителів біології до організації екологічної діяльності в школі: методичний аспект

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Білянська (Скиба), Марія Михайлівна
dc.date.accessioned 2019-02-12T08:54:48Z
dc.date.available 2019-02-12T08:54:48Z
dc.date.issued 2016
dc.identifier.citation Білянська (Скиба), М. М. Формування готовності майбутніх учителів біології до організації екологічної діяльності в школі : методичний аспект / М. М. Білянська (Скиба) // Збірник наукових праць [Херсонського державного університету]. Педагогічні науки. - Херсон, 2016. - Вип. 73(2). - С. 61-66. ua
dc.identifier.issn 2413-1865
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/23039
dc.description.abstract У статті розкрито суть поняття “готовність майбутніх учителів біології до еколого-педагогічної діяльності” як результату професійної підготовки вчителя. Виокремлено методи та технології формування готовності студентів до еколого-педагогічної діяльності – словесні методи, дослідницький, проблемне навчання, інтерактивні методи і технології, творчі завдання. ua
dc.description.abstract В статье раскрыта суть понятия «готовность будущих учителей биологии к эколого-педагогической деятельности» как результата профессиональной подготовки учителя. Выделены методы и технологии формирования готовности студентов к эколого-педагогической деятельности – словесные методы, исследовательский, проблемное обучение, интерактивные методы и технологии, творческие задания. ua
dc.description.abstract The article explains the concept of “training process of future biology teachers that is aimed to organize ecological activity at school” as a result of effective specialization training. It was also emphasized that some methods and technology that are especially useful for formation of students’ preparedness to ecologo-pedagogical activity – verbal method, research method, interactive methods and technology (discussion, “aquarium”, “carousel”, “scroll saw”, “method Press”, “case-method” etc.), terms of creative engagement, and discovery teaching. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Херсонський державний університет ua
dc.subject еколого-педагогічна діяльність ua
dc.subject готовність до еколого-педагогічної діяльності ua
dc.subject майбутні вчителі біології ua
dc.subject методи навчання ua
dc.subject технології навчання ua
dc.subject форми організації навчання ua
dc.subject види завдань ua
dc.subject эколого-педагогическая деятельность ua
dc.subject готовность к эколого-педагогической деятельности ua
dc.subject будущие учителя биологии ua
dc.subject методы обучения ua
dc.subject технологии обучения ua
dc.subject формы организации обучения ua
dc.subject виды заданий ua
dc.subject еcologo-pedagogical activity ua
dc.subject preparedness to the ecologo-pedagogical activity ua
dc.subject future biology teachers ua
dc.subject training methods ua
dc.subject educational technology ua
dc.subject organizational form of studying ua
dc.subject types of tasks ua
dc.subject.classification 378.011.3-051:57 ua
dc.title Формування готовності майбутніх учителів біології до організації екологічної діяльності в школі: методичний аспект ua
dc.type Article ua


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Links Collection

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics