ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Білянська, Марія Михайлівна | |
dc.contributor.author | Ярошенко, О. Г. | |
dc.date.accessioned | 2019-02-11T14:30:29Z | |
dc.date.available | 2019-02-11T14:30:29Z | |
dc.date.issued | 2017 | |
dc.identifier.citation | Білянська, М. М. Компоненти та рівні готовності студентів до організації еколого-педагогічної діяльності : теоретичний аспект / М. М. Білянська, О. Г. Ярошенко // Науковий вісник Миколаївського національного університету імені В. О. Сухомлинського. Серія : Педагогічні науки. - 2017. - № 1. - С. 21-25. | ua |
dc.identifier.issn | 2518-7813 | |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/23033 | |
dc.description.abstract | У статті проаналізовано підходи до тлумачення поняття «готовність до еколого-педагогічної діяльності», уточнено поняття «готовність майбутніх учителів біології до еколого-педагогічної діяльності». Готовність характеризується як результат і показник якості підготовки, що перевіряється у практичній діяльності вчителя. Включає систему знань, умінь і навичок, сформованість мотивів, цінностей, сукупність емоційно-вольових рис особистості, спрямованих на успішну організацію екологічної діяльності з учнями. Розглядаються компоненти – мотиваційний, ціннісний, змістовий, діяльнісний та емоційно-вольовий. Схарактеризовано рівні готовності та критерії їх визначення. | ua |
dc.description.abstract | The article analyses different approaches to the concept of readiness to ecologo-pedagogical activity, specifies the concept of readiness of future biology teachers to ecologo-pedagogical activity. This readiness is distinguished as a result and a mark of training quality, which is examined during the practice of a teacher. It is determined as personal trait that includes the system of knowledge, skills and competence, motives, values, combination of emotional and willed features of the person that should be directed to organize successfully ecologo-pedagogical activity with pupils. The readiness consists of motivational, informative, efficient, willed, and emotional components. The article emphasizes three levels of readiness and criteria of their determination. | ua |
dc.description.abstract | В статье проанализированы подходы к толкованию понятия «готовность к эколого-педагогической деятельности», уточнено понятие «готовность будущих учителей биологии к эколого-педагогической деятельности». Готовность характеризуется как результат и показатель качества подготовки, которая проверяется в практической деятельности учителя. Включает систему знаний, умений и навыков, сформированность мотивов и ценностей, совокупность эмоционально-волевых качеств личности, направленных на успешную организацию экологической деятельности со школьниками. Рассматриваются мотивационный, ценностный, содержательный, деятельностный и эмоционально-волевой компоненты. Выделены уровни готовности и критерии их определения. | ua |
dc.language.iso | uk | ua |
dc.publisher | МНУ імені В. О. Сухомлинського | ua |
dc.subject | еколого-педагогічна діяльність | ua |
dc.subject | готовність | ua |
dc.subject | майбутні учителі біології | ua |
dc.subject | компоненти готовності | ua |
dc.subject | рівні готовності | ua |
dc.subject | эколого-педагогическая деятельность | ua |
dc.subject | готовность | ua |
dc.subject | будущие учителя биологии | ua |
dc.subject | компоненты готовности | ua |
dc.subject | уровни готовности | ua |
dc.subject | ecologo-pedagogical activity | ua |
dc.subject | components of readiness | ua |
dc.subject | readiness | ua |
dc.subject | future biology teachers | ua |
dc.subject | levels of readiness | ua |
dc.subject.classification | 378.011. 051:57 | ua |
dc.title | Компоненти та рівні готовності студентів до організації еколого-педагогічної діяльності: теоретичний аспект | ua |
dc.title.alternative | The components and levels of students’ readiness to organize ecologo-pedagogical activity: theoretical aspect | ua |
dc.title.alternative | Компоненты и уровни готовности студентов к организации эколого-педагогической деятельности: теоретический аспект | ua |
dc.type | Article | ua |