Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Компоненти та рівні готовності студентів до організації еколого-педагогічної діяльності: теоретичний аспект

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Білянська, Марія Михайлівна
dc.contributor.author Ярошенко, О. Г.
dc.date.accessioned 2019-02-11T14:30:29Z
dc.date.available 2019-02-11T14:30:29Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.citation Білянська, М. М. Компоненти та рівні готовності студентів до організації еколого-педагогічної діяльності : теоретичний аспект / М. М. Білянська, О. Г. Ярошенко // Науковий вісник Миколаївського національного університету імені В. О. Сухомлинського. Серія : Педагогічні науки. - 2017. - № 1. - С. 21-25. ua
dc.identifier.issn 2518-7813
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/23033
dc.description.abstract У статті проаналізовано підходи до тлумачення поняття «готовність до еколого-педагогічної діяльності», уточнено поняття «готовність майбутніх учителів біології до еколого-педагогічної діяльності». Готовність характеризується як результат і показник якості підготовки, що перевіряється у практичній діяльності вчителя. Включає систему знань, умінь і навичок, сформованість мотивів, цінностей, сукупність емоційно-вольових рис особистості, спрямованих на успішну організацію екологічної діяльності з учнями. Розглядаються компоненти – мотиваційний, ціннісний, змістовий, діяльнісний та емоційно-вольовий. Схарактеризовано рівні готовності та критерії їх визначення. ua
dc.description.abstract The article analyses different approaches to the concept of readiness to ecologo-pedagogical activity, specifies the concept of readiness of future biology teachers to ecologo-pedagogical activity. This readiness is distinguished as a result and a mark of training quality, which is examined during the practice of a teacher. It is determined as personal trait that includes the system of knowledge, skills and competence, motives, values, combination of emotional and willed features of the person that should be directed to organize successfully ecologo-pedagogical activity with pupils. The readiness consists of motivational, informative, efficient, willed, and emotional components. The article emphasizes three levels of readiness and criteria of their determination. ua
dc.description.abstract В статье проанализированы подходы к толкованию понятия «готовность к эколого-педагогической деятельности», уточнено понятие «готовность будущих учителей биологии к эколого-педагогической деятельности». Готовность характеризуется как результат и показатель качества подготовки, которая проверяется в практической деятельности учителя. Включает систему знаний, умений и навыков, сформированность мотивов и ценностей, совокупность эмоционально-волевых качеств личности, направленных на успешную организацию экологической деятельности со школьниками. Рассматриваются мотивационный, ценностный, содержательный, деятельностный и эмоционально-волевой компоненты. Выделены уровни готовности и критерии их определения. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher МНУ імені В. О. Сухомлинського ua
dc.subject еколого-педагогічна діяльність ua
dc.subject готовність ua
dc.subject майбутні учителі біології ua
dc.subject компоненти готовності ua
dc.subject рівні готовності ua
dc.subject эколого-педагогическая деятельность ua
dc.subject готовность ua
dc.subject будущие учителя биологии ua
dc.subject компоненты готовности ua
dc.subject уровни готовности ua
dc.subject ecologo-pedagogical activity ua
dc.subject components of readiness ua
dc.subject readiness ua
dc.subject future biology teachers ua
dc.subject levels of readiness ua
dc.subject.classification 378.011. 051:57 ua
dc.title Компоненти та рівні готовності студентів до організації еколого-педагогічної діяльності: теоретичний аспект ua
dc.title.alternative The components and levels of students’ readiness to organize ecologo-pedagogical activity: theoretical aspect ua
dc.title.alternative Компоненты и уровни готовности студентов к организации эколого-педагогической деятельности: теоретический аспект ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу