У статті розкрито сутність поняття інтерактивні методи, їх значення у процесі вивчення матеріалу екологічного змісту на уроках біології. Застосування інтерактивних методів сприяє формуванню комунікативних умінь, уміння чітко і послідовно висловлювати свою думку, аналізувати, формулювати висновки, працювати в команді та із кількох варіантів рішень обирати раціональне. Наведено приклади застосування таких методів як дискусія, «акваріум», «карусель», «навчаючи-вчуся», «ажурна пилка», «метод Прес», «сase-метод» у процесі вивчення матеріалу екологічного спрямування на уроках біології.
В статье раскрыта сущность понятия интерактивные методы, их значение в процессе изучения материала экологического содержания на уроках биологии. Применение интерактивных методов способствует формированию коммуникативных умений, умения четко и последовательно выражать свое мнение, анализировать, формулировать выводы, работать в команде и с нескольких вариантов решений выбрать рациональное. Приведены примеры применения таких методов как дискуссия, «аквариум», «карусель», «обучая-учусь», «ажурная пила», «метод Пресс», «сase-метод» в процессе изучения материала экологической направленности на уроках биологии.
The article emphasizes the term “interactive methods”, their value to the process of studying ecology material at the biology lessons. The appliance of interactive methods encourages the formation of communicative skills, helps to voice one’s opinion consecutively and clearly, to analyze and form the conclusions, to work in a team and to choose efficient solutions. This article also gives the examples of the appliance of such methods as: debates, “aquarium”, “carousel”, “studying by studying”, “open-work saw”, “press method”, and “case method”.